Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jørgen Olesen 17/08 2012 11:42
hej
Jeg har set at nortlander søger skiguide, er der nogle som har erfaring med dem???
Kim Just Andersen 17/08 2012 13:20
Sv: Skiguide
Hej Jørgen
Jeg skriver på vegne af Nortlander, så det er måske ikke det du søger, men jeg synes da ikke, at du skulle snydes for lidt info.
Vi er i disse dage i fuld gang med første runde af samtaler og det ser rigtig lovende ud. Jeg har til gengæld talt med vores personalechef, Morten Skaarup, som siger at du skal være velkommen til at sende din ansøgning til: ms@nortlander.dk
Hvis du vil læse mere om, hvad det indebærer at være guide for Nortlander, kan du læse mere her: http://www.nortlander.dk/info/guideservice/
Håber du finder det du søger!
Mange hilsner
Kim Just Andersen
Lene 01/09 2012 13:07
Hej
Har selv været skiguide, og for at være helt ærlig så tror jeg ikke du går galt i byen ved nogen af de store danske selskaber. Selvfølgelig er der nogle mennesker der har været udsat for noget skidt, men alt i alt får de fleste en super oplevelse for livet.
De forskellige selskaber tilbyder lidt forskelligt i forhold til egenbetaling osv, men jeg synes bare du skal søge ved dem alle sammen. Der er rigtigt mange der gerne vil ind så hvis du gerne vil være guide kan du nok desværre ikke være så kræsen.
Skriv til dem alle, lav en ansøgning der VIRKELIG skilder sig ud (bunken med ansøgninger er uændeligt stor)og derefter se hvad de kan tilbyde hvis du får muligheden.
Men du skal virkelig ville det for at komme afsted...
Brian Lund 01/09 2012 13:56
Du skal i hvert fald ikke gøre det for økonomien, men det var vel ikke nogen hemmelighed? :) Til gengæld er jeg sikker på det giver nogle fede oplevelser! Helt sikkert bedre end at være opvasker på et tilfældigt hotel der nede i en hel sæson.
Vi snakkede med nogle skiguider forrige år da vi var af sted med et rejseselskab og lønnen var stort set logi og lommepenge (og et sæsonkort)!
Jeg synes også det kunne være super fedt at være skiguide men så er jeg nødt til at opsige min (ellers ret billige) lejlighed her hjemme i Danmark, for den ville der ikke være råd til - så det er et no-go for mig! :D