Skiguide 2011/2012 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Kasper skrev:
Hej Alle.

Kan se der allerede har været en tråd oppe at køre omkring - det at være skigude- i den kommende sæson.

Er der nogen der har erfaring, eller ved noget om brachen. Hvor er det godt ? og hvor er det mindre godt.

Har på baggrund af en utrolig positiv omtale af højmark rejser sendt dem en ansøgninig.

Men er der andre der er værd at bruge kræfter på ? hvis man vil være guide ved de bedste ?

Kunne godt tænke mig at høre fra nogen derude, som måske har noget erfaring omkring dette.

Ps. er det ikke noget med at man selv skal betale sin uniform ved slopetrotter og team benns ?

Hilsen Kasper.
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen