Skiguide 10/11

Jesper Rix 01/08 2010 18:18

Hej allesammen

Jeg står i den situation at mig og en kammerat gerne vil ned og stå på ski hele vinteren.
Vi vil gerne have så meget tid til at stå på ski som muligt. Umidelbart lyder jobbet som skiguide ret tiltalende. Jeg har også læst herinde at man har en del tid til at stå på ski for sig selv!
Er der nogen der ved om det er muligt to personer at søge job, som skiguide hos f.eks hoejmark eller northlander og derefter blive sendt ud på samme distination? Har man overhovedet selv indflydelse på distinationen?

Er der ellers nogle der har erfaringer med andre jobs hvor man har meget fritid?

Mvh
Jesper

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Nina Petersen 01/08 2010 19:25

Sv: Skiguide 10/11

Hejsa

Hvis I gerne vil arbejde som skilærere eller skiguides så kan jeg anbefale at I kontakter Sport am Jet i Flachau. De har brug for hjælp fra julen til slut februar måske endda før og efter.
Skriv til Sandra og hils fra mig. Email sandra@amjet.at og jeg kan evt. også få min hollandske "Flachau" nabo der er skilærer dernede om vinteren til at svare på spørgsmål.
mvh Nina

Jesper Rix 01/08 2010 20:19

Hej Ninanip

Tak for dit svar.
Er det et østrisk selvskab? for jeg vil helst være guide for nogle danskere da mit tysk ikke er super godt.
Hvordan er det med kost og logi. skal man selv stå for det eller ?

Nina Petersen 01/08 2010 20:25

Hejsa

De er en sportsforretning, de taler alle engelsk, de er ret søde og ville blive meget glade for at høre fra jer da de gerne vil have danskere ned. I forum er der netop nogle der har spurgt efter danske skilærere i Flachau, da de skal derned i uge 7.
Skriv dog til dem og se hvad der kommer ud af det :D

Jesper Rix 01/08 2010 22:33

Nu har jeg lige smidt en mail til hende Sandra så er det spændende at se hvad hun siger til det! Det kunne da være fedt nok hvis hun lige havde noget job til os.

Pernille Hansen 02/08 2010 12:00

Hej Jesper
Prøv at sende ansøgning til Nortlander. Jeg har kendskab til både kærestepar og venner, som har ansøgt sammen og er kommet til samme destination, enten som guider i et større team, i et lille team kun med venner/kæreste eller i kombination med ansættelse på et af hotellerne.

Men vent ikke for længe, ansættelserne er i fuld gang...

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen