Skiferie uge 15/16 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Frank Robben skrev:
Hej,

jeg står i denne rigtige heldige situation, at min mor har fået fri i påsken fra d. 10. om fredagen. Denne situation har vi benyttet os af, at tage på skiferie, eftersom vi ikke kan komme afsted i uge 7.

Derfor spørger jeg her på forummet, hvad I har af erfaringer med skiferie i påsken?

Krav til rejsen:

* Kør-selv ferie er OK, men helst fly eller andet.
* Afgang Skærtorsdag, 9. april helst.
* Østrig helst - Sydtyskland O.K.
* SNEGARANTI!
* Lejlighed, ferielejligheder eller lign. med gode faciliteter (pool, massage m.v. etc.)
* Feriens varighed: 4-5 dage, da nogle skal hjem og passe skole igen. Derfor er det også vigtigt at afgangen er om torsdag eftermiddag, så mindst mulig skolegang bliver berørt af ferien. Desuden er det ikke muligt at tage på ferie tidligt uge 15, da jeg først får ferie om onsdagen alligevel. Så skiferien skal gerne ligge fra torsdag eftermiddag til tirsdag evt.
* Forholdsvist stort skiområde med pister nok til 4-5 dage. Vi er alle O.K. skiløbere og en af os er boarder.

Tal ud af jeres erfaringer, og hvis I kan, må I meget gerne komme med nogle tilbud fra forskellige rejseselskaber! Alt kan bruges.

På forhånd tak,

Frank Robben
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen