Skiferie i uge 7

Malene Hansen 23/01 2009 13:50

Vi er 3 piger på 19 år, som meget meget gerne vil på skiferie i uge 7 til østrig. vi har planer om at bestille en afbudsrejse, men vi er lidt ved at miste modet efter at have kigget nettet igennem op til flere gange.

Så vi tænkte om der var nogle som havde nogle ideer til hvad vi kan gøre, eller om der er nogle som har nogle tilbud, en bus som ikke er fyldt op, eller alt har næsten interesse.. :)

Håber at høre fra jer

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Tonny Sørensen 23/01 2009 16:01

Sv: Skiferie i uge 7

Hej Malene.

Hvad med at lave turen selv?
Finde nogle af de østrigske ski områder feks. Wagrain.
Derinde fra siden kan man nok finde en lejlighed eller et hote som gerne vil sæge et værelse til jer.
Derefter går i bare ind på http://www.supersaver.dk
Der søger du så efter en flybillet til salzburg som er nærmeste lufthavn.

Det er den måde jeg har gjort det på når jeg skal derned i uge 12.

Anders 24/01 2009 12:11

Hej Malene
Jeg har selv for en uge siden fundet noget i st. Anton ved at gå ind på deres hjemmeside og søge på ledige værelser. Fandt noget i st. anton by lige ved pist og lift til 280 euro for en uge med morgenmad. Jeg kører derned og har højst sansynligt plads i bilen da jeg endnu ikke har hørt fra dem der var interesseret i pladserne i bilen. Skriv en mail hvis det har interesse.

Torben Nielsen 26/01 2009 11:23

Hej
Vi har en privat bustur til ST. Anton Skiområdet med mulighed for 8 dage på ski og på den har vi nogle få ledige pladser så hvis det har interesse kan du kontakte mig på 40685600
Mvh
Torben Nielsen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen