Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Katrine Clausen 02/12 2014 14:26
Jeg har brug for god rådgivning til skiferie i påsken. (første uge i april)
Da påsken ligger rimelig sent i år, vil jeg hører jer af hvor i kan anbefalde at tage hen?
Der skal gerne være sne sikkert, gode pister og godt byliv.
Nogle der kan anbefalde et godt sted? :)
Asbjørn Nissen 03/12 2014 11:12
Sv: Skiferie i påsken
Her er et par bud på nogle af mine favoritter i sen sæsonen.
Italien
Passo Tonale Ikke noget vildt natteliv sent på sæsonen
Cervinia
Østrig
Sölden
Obergurgl / Hochgurgl Ikke noget vildt natteliv
Frankrig
Val Thorens
Tignes
Charmonix
Sverige
Åre Ikke noget vildt natteliv, men undervurder ikke Åre
Brian Lund 03/12 2014 12:11
Sv: Skiferie i påsken
Mayrhofen i Zillertal kunne også være et bud
Ikke fordi Mayrhofen er super snesikkert på det tidspunkt, men der er byliv og skulle sneen mangle kvalitet kan i altid tage op på Hintertuxer gletscher som er en halv times tid væk.
Jeg har været i Zell am Ziler (10 km fra Mayrhofen) i påsken 2011 og der lå påsken 2 uger senere end i år. Men der var vi også på gletshceren de sidste 3 dage fordi sneen ikke var god længere i Zell.