Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jonas K. Johansson 08/11 2007 23:22
Vi er to familier, 4 voksne og to små børn der skal på skiferie i uge 3 eller 4. Vi vil meget gerne bo i hytte eller lejlighed, da vi skiftevis skal passe børnene, mens de andre voksne står på ski. Vi kører i bil derned.
Er der nogen der kan anbefale et godt område med lange pister og gode hytter. Jeg har selv overvejet st. Johann i Tyrol, men har svært ved at finde egnede hytte i området.
På forhånd tak.
Jonas
Kristian Larsen Brønfeld 22/10 2008 20:49
Sv: Skiferie i Østrig
Hej Finn
Vi er 4 gutter først i 30érne, der vil på kør selv skiferie i Østrig. Wagrain kunne meget let være tænkeligt og derfor skriver jeg til dig.
Vi regner med ca 3-4 dage på ski og tidspunktet skal ligge et sted mellem uge 1-9 i 2009.
Vi er habile skiløbere, der alle har været afsted mere end 10 uger.
Vi har fri bil, og regner derfor med at kunne "nøjes" med ca. 2500.-DKK inkl liftkort/person - alle har egne ski/støvler
Kan/vil du anbefale pensionat/lejlighed, hjemmeside/tlf på relevante steder?
Håber snart at høre fra dig.
På forhånd tak.
Mvh
Kristian L Brønfeld
Thomas Jensen 09/11 2007 08:40
Hej,
Den er jo lidt svær idet der jo er mange fine steder i Østrig - men mht. hytte/lejlighed har jeg da et bud :) - nemlig vores egen lejlighed i Bad Gastein (http://alpeferie.dk/). Der er fin plads til to familier m. børn i al fald. (knap 100 m2).
Uge 4 er desværre ikke ledig længere, men uge 3 er da. Hvis uge 4 er den I beslutter jer for vil jeg da tro at andre i samme "kompleks" har noget ledigt.
Bemærk at I får 10% rabat hvis I siger I kom forbi via skisport.dk.
Noget egentligt overblik over hytter/lejligheder i Østrig kender jeg desværre ikke til - en anden mulighed kunne naturligvis også være rejsebureauerne... hvis I fortæller dem hvad I ønsker kan mange af dem sikkert hjælpe også.
vh
thomas, http://alpeferie.dk/
Claus Vallø 23/10 2008 08:49
Hej Jonas
Ellers har jeg godt bud på en god familievenlig lejlighed. Vi har også en lejlighed i Bad Gastein som er på ca. 80 m2 og ligger meget centralt. I lejligheden er der både en børneseng og en høj stol (forventer at der er to høje stole i uge 3/4, da vi har haft familieforøgelse).
Jeg vedhæfter et link jeg har brygget samme i en fart så du/i kan se hvad det er for en størrelse.
http://dodownload.filefront.com/12007655//adef70545e329e0b45622e3da1d39ef3b1d038ec4072d032c92e7c845cfef91c6c79b186c677a635
Mvh.
Claus Vallø
Finn Andersen 23/10 2008 19:09
Hej Kristian !
Send mig en mail med dit telf.nr. eller mail-adr., så kontakter jeg dig.
Mvh
Finn
Jonas K. Johansson 10/11 2007 11:24
Hej Thomas
Tak for svaret. Lejligheden ser rigtig lækker ud, men det er nok lige i overkanten for vores behov. Da børnene kun er et lille år, kan vi alligevel ikke benytte nogen af alle de gode faciliteter.
God weekend.
Jonas
Niels Leth-sørensen 24/10 2008 13:20
Nå Heidi, jeg kom først....
Indlæget fra Jonas er fra november 2007!!!!!!
Håber han har været afsted :-)
Mvh
Niels Leth
http://www.lethstravel.dk
Claus 24/10 2008 22:35
He he...
Nåå ja øjnene er det man først bliver blind på.
Finn Andersen 13/11 2007 07:56
Hej Thomas !!
Vi har i flere år holdt vores ski-ferier i Wagrain, og kender efterhånden mange gode steder der.
Vi bor fast hos en sød familie 10 min´s gang fra centrum, og jeg ved at der findes mange dejlige familier der har lejligheder til udlegning i Wagrain, og til fornuftige priser, vi betaler ca. 100 euro/dg for en leglighed til fem. prøv at se på www.wagrain.at uner "UNTERKÜNFTE " der finder du mange tilbud.Du er velkommen til at sende mig en mail direkte.
Mvh
Finn Andersen