Skiferie i julen

Bente Jørgensen 17/06 2008 13:25

Hejsa.

Jeg og min famile har snakket om vi skal på skiferie i julen, gerne Norge. Nogle der har erfaring med dette og måske et sted de kan anbefale. Vi vil gerne være i en hytte og det skal være et sted hvor der er plads til nubegyndere. Det behøves ikke være børnevenlig da der ikke er nogen børn der skal med!!
Håber at høre fra nogen :-)

Hilsen Bente

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Daniela Pedersen 06/08 2008 21:37

Sv: Skiferie i julen

Hej Bente
Vi kan kun anbefale at tage på skiferie i Julen! Vi har været flere steder i Norge og kan definitiv anbefale Geilo. Vi var også meget glade for Hovden.
Du må læse lidt om områder og samligne de forskellige faciliteter. Vi har nu aldrig boet i hytter, men kun på hoteller, som ikke var dyrere...
God fornøjelse, mvh D. Pedersen.

Tine 02/07 2008 11:25

hej!
Jeg har noget familie der har været i Sverige til jul, det var vist rigtig hyggeligt! Mener de var i Kläppen og rejste med stenaline...Har selv været i sverige en del bare ikke til jul, og det er utrolig hyggeligt, med rigtig fine hytter! Alle stederne i Sälen er begyndersteder så der kan i roligt tage hen...
Nu ved jeg ikke om det skal være Norge eller i også har overvejet Sverige? Sverige er billigere og fint til nybegyndere! Så det er klart det land jeg ville vælge hvis det var mig...også der jeg er startet i sin tid;) Men i Norge burde der være steder som Trÿsil, Hemsedal og jah et par stykker andre der også er fine:) Du er velkommen til at kontakte mig ang. stederne og sådan..

Mvh Tine :)

Niels Leth-sørensen 23/07 2008 22:24

Hej

En super ide at tag til Norge for at holde jul. Har selv prøvet det en enkelt gang, men bestemt ikke sidste gang. Vi var i Valdres, som er et mindre skisportssted, men valgt p.g.a beliggenheden ca. 230 km nord for Oslo. Skiløb til og fra hytten så lå på toppen af fjeldet.

Men som der bliver nævnt er Trysil, Hemsedal eller Hafjel bestem stder som plejer at være sikre med sne på det tidspunkt.

God fornøjelse, det er rigtig dejligt og uden stres og jag, go´tur og glædelige jul.

Mvh

Niels

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen