Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
LN 17/10 2005 15:36
Hej
Er der nogen der har gode erfaringer med skiferie i Julen?
Vi er to voksne med ski-erfaring som gerne vil holde jul på ski. Vi vil gerne kør-selv og så til et sted med sne. Vi regner med at ankomme den 23. december og tage afsted igen i løbet af den 30. december.
Det har umiddelbart været svært at få rejsebureauerne til at lave noget fornuftigt, men gode råd modtages gerne om destinationer i julen, samt måder at booke på.
På forhånd tak.
Mvh LN
csiszar 17/10 2005 15:52
Sv: Skiferie i Julen 2005
hejsa
jeg tor at du liver nødt til at booke selv på destinationen... jeg mener at i frankrig er det også i år lørdag til lørdag mens østrig/italien er søndag til søndag over jul nytår
men ellers er dit og selskabernes problem at du vil ha en lejlighed i "2" uger - fredag i en og resten i en anden uge men kun betale for en uge - de fleste har vist lagt skiferierne til at man er sydpå enten den 24 eller den 31
du kan prøve men tror desværre at det bliver svært for jeg i det tidsrum du beskriver
tibandfib 18/10 2005 01:12
Sv: Skiferie i Julen 2005
Lidt af en 'long-shot' men...
Flere engelsk selskab har onsdag-onsdag over julen i Frankrig, dvs fra 21 dec til 28 dec.
Transport bliver hellere ikke nemt, men kan trods alt lad sig gøre.
F.eks.
Onsdag 21. dec . KBH - Lyon afg. SAS SK 1793 fra KBH 14.20, ankomst Lyon 16.20.
Lej bil eller køre med Altibus eller A-T-S til f.eks La Rosiere
Chalet hos f.eks Ski Olympic (som man for til 'Kør-selv' prisen)
Onsdag 28. dec. Hjem via London Stansted (SAS har udsolgt 28/12) -
Lyon - Stansted EASYJET afg 09.50, ank Stansted 10.35
Stansted - KBH EASYJET afg 12.45 ank KBH 15.35