Skiferie i december!

Jens 19/10 2009 23:20

Vi er to gutter der godt vil på skiferie i perioden 5. til 12. december. Det skal enten være medfly, bus eller tog. Ikke bil! Der må godt være rimelig gang i den på afterskiing, hvis det kan lade sig gøre i den periode! Håber at der er nogle der, på den ene eller anden måde, kan hjælpe med at finde en rejse til os!

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Kristian Uth 22/10 2009 12:12

Sv: Skiferie i december!

Ikke den store hjælp at hente her, da jeg står i en lignende situation.

- Vi er min. 4 gutter, som impulsivt har planlagt at tage afsted i december, men i og med vores skiture normalt befinder sig i starten af kalenderåret, er vi rimelig hjælpeløse med hensyn til hvad der at foretrække i december måned.

Her tænkes på alt fra afterskiing til sne-garantien/kvaliteten?

Med håb om brugbare inputs..

Søren H 22/10 2009 14:13

Sv: Skiferie i december!

Hej
Starten af dec. er godt nok i den tidlige del af sæsonen, men det kan da lade sig gøre.
I skal højt op for at være sikker på god / bedre sne. Men der falder ofte en del sne i starten af sæsonen, så det er med at holde øje med det.

Vi var selv sidste år i Val Thorens i uge 50. Tonsvis af god sne, herligt vejr, ikke ret mange på pisterne og alt var åbnet, dog ikke alle afterski steder. I skal jo regne med, at det ikke er højsæson, men muligheder nok.

Men I kan jo se på min hjemmeside http://www.valthorens-ski.dk og så kan I jo vente og se, om der falde god sne i slut nov. og start dec. i Val T og så kan I bare maile hvis det er interessant. Se på siden og få flere oplysninger.
Mvh
Søren H

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen