Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Mads 09/10 2016 19:22
Hejsa derude
Nogle af mine gutter og jeg leder efter et sted man kan tage hen på ski. Vi er dog kun 17 år gamle, så hvis der findes en slags pakketilbud med det hele vi kan tage, ville det være godt. Jeg håber i kan hjælpe. TAK
Mads
Hyst 09/10 2016 21:53
Sv: Skiferie for unge
Mads
Har du prøvet at søge her på siden for eks. med "skirejse for unge" det kunne være der kommer noget ud af det.
Mads Edvardsen 09/10 2016 22:12
Hej
Tak for svaret. Det har jeg gjort. Det er bare mest med folk over 18.
Mads
Mads Edvardsen 10/10 2016 12:38
Hej
Mange tak! Jeg tjekker det lige ud/)
Klara 10/10 2016 13:51
Hej Mads,
Jeg arbejder på Slopetrotter Skitours og vi har mange forskellige alternativer for dig og gutterne. Jeg vil foreslå Bad Gastein, godt skiløb og gode priser fordi I får rabat på liftkortene. Kig gerne nærmere på vores lejligheder Haus og Residence Lothringen. Rejser I med os er der inkluderet transport, indkvartering og liftkort i prisen. Vi har også guider på destinationen som arrangere forskellige aktiviteter i byen under ugen.
Håber at det har interesse!
/Klara på Slopetrotter
Mads Edvardsen 10/10 2016 14:33
Hej
Tak for svaret:)
Kan vi også godt tjekke ind på jeres hotel selvom vi ikke er 18 endnu??
Klara 10/10 2016 15:28
Hej igen,
Hvis i er under 18, skal i bruge en erklæring fra jeres forældre, men i kan sagtens bo på hotellet :)
Hvis i finder noget i vil booke skal dette gøres gennem en af os på kontoret, da man ikke kan booke online, hvis man er under 18.
/Klara Slopetrotter
Brian Lund 10/10 2016 16:54
Og for at det hele ikke bare skal være en reklame for Slopetrotter så ved jeg at mange af de andre rejseselskaber tilbyder det samme! Ring eller skriv evt rundt til dem! ;)
Men en ting er jeg ret enig i, destinationen! Jeg var i Bad Gastein får nogle år siden og det vrimlede med unge (16-20 årige) gymnasieelever/studerende, primært fra Skandinavien! Masser af gang i bylivet, diskoteker, barer, afterski... You name it!
- Hvis det altså er dét man er til...
Mads Edvardsen 10/10 2016 17:01
Ja jeg var også i Bad Gastein sidste år. Fedt sted!