Henriette 29/09 2009 20:24

vi er to familier, der gerne vil afsted på skiferie fra d. 26/12 og en uge frem. Vi søger noget billigt, behøver ikke være fancy, max 10 km fra pisten. Det må gerne være i det nordlige Østrig, men er okay fleksibel. Vi er 7 personer, men kan nøjes med 2 soveværelser. Jeg har søgt og søgt, men er nok sent ude ift til at få noget billigt. Håber der er nogen som kan hjælpe:-)
Henriette

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Michael Larsen 30/09 2009 08:08

Sv: skiferie

Nordlige Østrig, må vel også inkludere Zillertal. Fordelen er at der er motorvej stort set helt til dalen.

Prøv www.zillertal.at og søg så bredt som muligt ( alle ) på Unterkunft, har bl.a. set lejlighed til 7 personer til 140 euro pr overnatning pr lejl.

Byerne i Zillertal ligger stort set alle langs floden Fügen, Ried, Kaltenbach, Stumm, Aschau, Zell og der efter min bedste mening ikke mere end 5-7 km til de forskellige kabinelifter, nogen steder meget kortere. Køber man liftkort til Zillertal Arena får man også området omkring Gerlos og Mayerhofen med Hintertux.

mvh
Michael

Jens 30/09 2009 08:16

Hej Henriette,
Du kan osse prøve at kigge www.KørselvSki.dk de har Danmarks billigste skiferie, påstår de....;-). Men de fleste områder er jo nemme at nå i bil, som jo er og blir det billigste..

Jimmy 30/09 2009 11:28

Prøv penguin travel. Jeg skal til Bansko d. 20/12 for 3120 pr. person. for fly, hotel og transfer. Hertil liftkort for ca. 900 kr.

Hilsen
Jimmy

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen