Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Henriette 29/09 2009 20:24
vi er to familier, der gerne vil afsted på skiferie fra d. 26/12 og en uge frem. Vi søger noget billigt, behøver ikke være fancy, max 10 km fra pisten. Det må gerne være i det nordlige Østrig, men er okay fleksibel. Vi er 7 personer, men kan nøjes med 2 soveværelser. Jeg har søgt og søgt, men er nok sent ude ift til at få noget billigt. Håber der er nogen som kan hjælpe:-)
Henriette
Michael Larsen 30/09 2009 08:08
Sv: skiferie
Nordlige Østrig, må vel også inkludere Zillertal. Fordelen er at der er motorvej stort set helt til dalen.
Prøv www.zillertal.at og søg så bredt som muligt ( alle ) på Unterkunft, har bl.a. set lejlighed til 7 personer til 140 euro pr overnatning pr lejl.
Byerne i Zillertal ligger stort set alle langs floden Fügen, Ried, Kaltenbach, Stumm, Aschau, Zell og der efter min bedste mening ikke mere end 5-7 km til de forskellige kabinelifter, nogen steder meget kortere. Køber man liftkort til Zillertal Arena får man også området omkring Gerlos og Mayerhofen med Hintertux.
mvh
Michael
Jens 30/09 2009 08:16
Hej Henriette,
Du kan osse prøve at kigge www.KørselvSki.dk de har Danmarks billigste skiferie, påstår de....;-). Men de fleste områder er jo nemme at nå i bil, som jo er og blir det billigste..
Jimmy 30/09 2009 11:28
Prøv penguin travel. Jeg skal til Bansko d. 20/12 for 3120 pr. person. for fly, hotel og transfer. Hertil liftkort for ca. 900 kr.
Hilsen
Jimmy