Skiferie 2011 ca uge 8-9

Jacob Christensen 04/08 2010 11:35

Hej herinde på skisport!
Jeg står for at skal planlægge næste års skiferie.
Vi er en stor familie der har valgt at slå vores ferier sammen til samme sted og har de sidste 3 år været 12 mand afsted i Livigno. Aldersmæssigt er den yngste 17 og ældste 52. Dage på ski svinger fra 2 uger til 20 uger.
Vi havde snakket om Livigno igen, men jeg kan fornemme at der er stemning for at prøve noget andet i år. Livigno er rigtig hyggelig og det kan jeg fornemme betyder en del for deltagerne.

Har I nogle gode forslag til potentielle rejsemål?
Jeg har selv været i Avoriaz et par gange, dette har jeg overvejet om det var stedet for 2011 turen, men ved intet endnu.

Med venlig hilsen
Jacob

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Thomas 24/08 2010 11:56

Sv: Skiferie 2011 ca uge 8-9

@Line Schmidt Hansen
Det er da ikke tilladt at køre offpist i Superski dolomiti (Canazei og meget mere).

Line Schmidt Hansen 06/08 2010 13:50

Hej Jacob :)
Hvis i, som du siger, er paa meget forskellige niveauer, saa kan jeg med stort smil sige: Canazei http://www.skisport.dk/italien/canazei/
Der er alt lige fra dem som vil ud i offpisten, til dem der tuller rundt paa de stille bakker. Skiomraadet er stort nok til, at i kan tage paa heldagesturen "Sella Ronda" rundt om bjerget, hvilket er FEDT!
Byen er flot, med masser af små hyggelige gader, super resturanter og spændende butikker. Saa hvis man ikke vil staa paa ski alle dagene, men vil ned og hygge i byen, er der rig mulighed for dette.

Haaber det kan bruges og du finder noget alle er tilfredse med? ;)

Mvh Line.

Jacob Christensen 08/08 2010 17:33

Hej Line
Mange tak for dit svar. Det var da en mulighed. Har aldrig selv været der, så det vil jeg da kigge lidt på:)

Vh
Jacob

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen