Skidestination? - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Stig Holt Petersen skrev:
Hej!

Jeg er 28 år, og har stået en del på ski. 6 gange i Ischgl 1 gang i St. Anton og en gang i Alpe D´ Huez.

Nu er det sådan at jeg er flyttet sammen med en pige, som jeg simpelthen skal have med på ski igen, så det også kan blive en fremtids interesse. Vi var 2 par af sted sidste år i Ischgl, hvor hun selvfølgelig var den ene, og det var også fint. Vi valgte Ischgl fordi hun ikke var så sikker på ski, og jeg kunne derfor nemt guide hende igennem området i Ischgl, uden hun kom ud i noget sort snavs.

Nu lyder spørgsmålet så, hvor skal jeg tage hende med hen i 2007, da jeg er lidt træt af Ischgl, og gerne vil prøve noget nyt. Det skulle helst være sådan, at hun blev lige så bidt af det som jeg. Der skulle jo gerne være lidt butikker, og lidt svømmehal, som i Ischgl.

På forhånd tak

Stig Holt Petersen
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen