Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Patrick 14/04 2009 21:52
Hej med jer
Jeg har planer om at tage til Østrig i sæsonen 09/10 sammen med 1-2 venner.
Jeg skriver, da jeg godt kunne tænke mig og vide, om der er nogen som kender nogle bolig muligheder i Østrig ? Forestiller mig en lejlighed..
Kunne også godt tænke mig og vide om der er nogle der kender nogle job muligheder i Østrig, eller evt. har arbejdet et sted de synes godt om ?
Det eneste krav til stedet er, at det skal være et stort skiområde.
Hilsen Patrick
Ben 15/04 2009 17:54
Sv: Skibums Østrig 09/10
Hvis i tager til Østrig, husk at undersøge om det kan betale sig at købe et af de speciale sæsonen-liftpas der dækker flere områder - se f.eks Kitzbüheler Alpen AllStarCard, der dækker Kitzbühel, SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental, ski region Schneewinkel, Hochtal Wildschönau, Alpbachtal, Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang og Zell am See-Kaprun (incl. glacier Kitzsteinhorn) til kun ca Eur.50 mere end passet til kun et af områder.
Michael Alstrup Andersen 16/04 2009 09:19
Jeg følger lige med her, har samme planer for næste sæson.
Katrine Krogholm Simonsen 18/04 2009 19:03
Hej.
Min kæreste og jeg bestyrer et stort hotel i zell am see, med danske gæster. Personalet bor på hotellet.
Vi tager gerne imod ansøgninger.
Hilsen
Katrine
Mette Kirstine Bælum Nielsen 19/04 2009 13:56
Hej Katrine
Hvor skal man sende ansøgningen til?
Mvh. Mette
Katrine Krogholm Simonsen 20/04 2009 11:07
En ansøgning inkl. billede kan sendes til Pinzgauerhof@sbg.at
Michael Alstrup Andersen 20/04 2009 11:36
Hej Katrine.
Kan du skrive hvilke jobs I søger til, samt hvad de indebærer og hvad man har af fritid?
På forhånd tak
Katrine Krogholm Simonsen 20/04 2009 17:05
Hvis du lige sender en mail til mig, så kan jeg svare tilbage pr mail
Katrine Krogholm Simonsen 20/04 2009 17:06
bare så jeg har din emailadresse, så svarer jeg gerne