Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Casper 07/01 2007 18:06
Hej. Jeg var i Wagrain i sidste uge og nu vil jeg bare derned igen. Derfor tænkte jeg på om der stadig er mulighed for at finde arbejde dernede ? Jeg har stået på ski i 6-8 uger gennem mine 18 år. og som sagt sidste gang i sidste uge. Tror eller ved nogen af jer om der er nogle muligheder ? Har prøvet og skrive lidt rundt men har intet fået tilbage endnu (pga. det er søndag vel)
Mvh Casper
Kristian I 09/01 2007 18:10
Sv: Skibums i Østrig?
Var selv bums dernede sidste år og skal afsted her den 19. igen. Mht. arbejde er der ikke særlig meget at finde. De fleste jobs, få ski-butikker og et par barer besættes af østrigere ellers skal man nok tage derned før julen. Der er f.eks. hotel Tatzelwurm hvor der arbejder ca 15. danskere men de jobs er nok taget der. Men det kan jo være du er heldig. Sidste år tog vi bussen 7.jan og der var 2 andre med som ville bumse den, men vi så dem aldrig igen,så de fandt nok hverken bolig eller job. Generelt er der ik rigtig deciderede bumser i wagrain som der f.eks. er i val t. og iscghl, kun skilærere og guider og så lidt Tatzelwurm folk.Men det er meget billigt i wagrain-så prøv da lykken du overlever nok økonomisk
Casper 09/01 2007 20:39
Sv: Skibums i Østrig?
Tak for svaret. Jeg har været så heldig og finde et job i Wagrains skiskole i uge 7-8 og 9. Så det ser jeg meget frem til.
Mvh Casper