Skibums - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Alexander Christiansen skrev:
Hey Folks.
Vi er tre drenge der gerne vil afsted og være skibums i Val Thorens, men vi har lige lidt spørgsmål.
Som jeg skrev, er vi 3 drenge der gerne vil afsted. 2 af os er indtillet på at være skibumser, og det skulle ifølge sider på nettet heller ikke være noget problem at blive i Val T:) Men men, den 3. af os, har en drøm om at blive skiinstruktør. Val T ligger jo i Frankrig og det skulle efter sigende være utroligt svært for udlændinge at arbejde/uddanne sig som skiinstruktør i Frankrig, modsat Østig. Vi tænkler mest på de utallige sager der kørte for nogle år siden vedr. udlandske skiinstruktører der blev forvist fra de Franske skisportsområder. Ved i om Frankrig har ændret sig på dette område? Er det overhovedet muligt at arbejde som skiinstuktør i Frankrig hvis man ikke taler fransk og har udenlandsk baggrund? Og hvordan ser mulighederne ud specifikt i Val T?

Vi håber i kan hjælpe os, og håber på et videre arbejde vedr. ophold!
På forhånd tak.
Venlig hilsen Cristioffer Lund, Alexander Christiansen og Søren Brix.
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen