Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Anna Lund 03/03 2009 20:30
Hej...
Vi er 2 piger, som tager til Frankrig i sæsonen 09/10 til Val T. Vi søger nogle roomies, da vi har fundet en 5-pers lejlighed. Vi søger primært piger, i alderen af 19-25 år, da vi selv er 19 og 20.
Lejligheden indeholder et værelse med 2 køjesenge, og et andet værelse med en dobbeltseng. Derudover er der et lille køkken med en sofa, og det sidste værelse indehodler spisebord og en sofa. Lejligheden ligger godt og centralt, samt tæt på pisten. Prisen fra sidst i nov til starten af maj, ligger på ca. 15.000 kr. pr. person.
Hvis dette har fanget din interesse, så send en mail og fortæl lidt om dig selv, eller svar herinde på vores besked.
Hilsen Maiken og Anna
Anders Lund 10/03 2009 01:12
Sv: skibums 09/10 Val Thorens, Frankrig :)
Hej
vi er to drenge på henholodsvis 19 og 20 år, som meget gerne vil til Val T. en hel sæson.
vi har bemærket, at i primært søger piger, som roomies men ville alligevel gerne høre om der er muligehed for at i kunne leve med to drenge.
hvis det ikke kan komme på tale vil vi alligevel være meget taknemmelige hvis i kunne fortælle os hvordan i har skabt kontakt i Frankrig, og fået lejligheden.
mvh. Mads Christian og Anders
Anna Lund 10/03 2009 21:50
Hey Anders
Det lyder da super, at I også gerne vil derned!
Vi søger primært piger, da vi ikke er interesserede i at bo i en "drengehytte", og hvad der nu hører til der:) Så vi ville sagtens kunne leve med et par drenge, så længe vi kan blive enige om at opretholde lejligheden i nogenlunde orden, hvis du kan følge mig:)
Hvor kommer I fra i landet, og har I planer om at være i Frankrig fra slutningen af nov frem til starten af maj? Du må gerne lige skrive din mailadresse herinde, så kan vi snakkes ved over mail i stedet.
Hilsen Anna og Maiken
Anders Lund 10/03 2009 23:20
Ja jeg kan sagtens følge dig i at i ikke vil have et drengehybel.
Især når man bor 4 personer så tæt sammen kan der meget nemt bliver mindre hyggeligt!!
Ja vi havde helt klart tænkt os at være der fra start til slut, og så er vi forresten begge fra falster..
min mail Adresse er A-lundie@hotmail.com, og hvis det er, synes jeg at det ville være nemmest at srives sammen over msn, så kan vi jo bare aftale et tidspunkt, hvor vi begge har tid:)
Anna Lund 11/03 2009 13:28
Hej Anders.
Jeg har tilføjet dig på min msn, så kan vi lige skrives ved, engang hvor vi begge er online.
Hilsen Maiken
Katja Kjær 12/03 2009 21:13
Hej Maiken og Anna,
Hvis I stadig leder efter roomies er vi to piger på 23, som muligvis er interesserede! Du kan skrive til min e-mail hvis det har interesse: Katjak@stud.ku.dk
mvh Katja