Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Anders Visby 13/01 2008 15:17
Hej..
Vi er to drenge på 20 år fra Horsens, der gerne vil være skibumser i næste sæson..
er der nogen der kan anbefale nogle steder? eller nogen der ved hvor man kan henvende sig, for at finde en lejlighed til 3-4 måneder?
evt. nogen, der også skal afsted 08/09?
På forhånd tak:P
Mvh. Anders og Martin
Jens 16/01 2008 14:51
Sv: SKibums 08/09
Okay.. Jamen det ændre jo en del på det hele for mig ihvertfal.. Jeg tror sq også jeg tager til Val T. eller Canazei så, da mit engelsk er en del bedre end mit tysk.. :-)
Skide godt indlæg Anders og Martin.. ;-)
Anders Visby 16/01 2008 16:43
hehe.. ja præcis.. troede også først, at der var alt for store problemer med sproget i frankrig.. men det kan jeg høre ikk er noget problem:)
og tak tak:) er kun godt vi kan hjælpe:P
Nicolai Kjær 23/10 2008 22:57
Det bliver da super, hvis i allesammen kommer til Val T.
Vi er 4 drenge som har lejet nabolejligheden igennem Søren og tager derned 29. november.
Hvis i har spørgsmål angående et lejemål hos Søren Hesselholt kan I bare skrive til min email. De har fuldstændig styr på det og man får en super service.
Vi ses dernede
Nicolai Kjær
Nicolai Kjær 23/10 2008 23:02
Min mail fremgik ikke lige af min sidste besked.
Den er Nicolai@vu.dk
Natalia Tindborg 14/01 2009 11:55
Hej
Har du brug for lidt ekstra lommepenge til afterski? Hvad med at tage to søde børn med ud på pisten og give dem lidt godt skiløb?
Vi er en familie der skal til Ischgl i uge 7. Vi har to børn, der er godt i gang med at lære at stå på ski. Thomas (7 år) og Liv (5½) er glade for ski og sne, men mangler lidt rutine. Vi forældre vil også gerne stå lidt vildt på ski, så det ville være super dejligt at på børnene ud på pisterne med en der kan tale dansk og som kender området.
Skriv til mig hvis du er i Ischgl i uge 7 og synes det ville være sjovt at passe et par kommende skibumser (om 10-12 år) i nogle timer.
Med venlig hilsen,
Natalia
Henrik Kirkeby 24/10 2008 15:23
Har også overvejet at tage til Val Thorens, men har ikk noget arbejde pt.
Vil egentlig gerne have fundet noget før jeg kommer derned,
Nogle der har kontakter dernede?
Hvis jeg finder et job dernede, ku det sagtens blive aktuelt at jeg ville være med til at dele den lejelighed. :)
Henrik Kirkeby.
Maja 26/02 2009 00:53
Hej. Vil bare høre om der er der nogen som skal til Livigno i italien og være skibums næste sæson? :-)
Helene 13/01 2008 18:20
Hej:)
Jeg er en pige på 20 år, og jeg vil også rigtig gerne være skibums/skiguide i næste sæson. Men problemet er at jeg ikke rigtig kender så mange der er vilde med at stå på ski, og dem jeg plejer at være afsted med går stadig i skole til den tid. Hvor vil i gerne hen?
-Helene
Louise 16/10 2008 18:43
Hej.. :)
Jeg er en pige på 19 år, som rigtig gerne vil til Val Thorens og være skibums.. Det er samme tilfælde med mig.. Jeg ender os med at skulle afsted alene fordi alle mine venner studerer osv. Mangler lidt en rejsekammerat eller to, hvis der er nogle der er interesseret?
Knus Louise
Sebastian 31/10 2008 10:59
Vi er to knægte, der tager til Avoriaz en måneds tid bare.
Synes ikke mange snakker om at tage derhen?
Vi har planlagt at rejswe med Alpservice :)
Martin 01/12 2008 14:23
Hej Alle.
Jeg kan se at der stor interesse for en sæson i Val T. Hvis nogen af jer skulle have interesse i at blive gode Freeridere så er i velkomne til at kontakte mig. Forløbet strækker sig over sæsonen med to ugentlige sessions mindet på super Freeride suppleret med Freestyle. Har det vakt interesse så skriv til mig.
Eller tjeck www.FreeLounge.dk
Med venlig hilsen
Martin
Anders 13/01 2008 20:41
Hej Helene:)
vi har ikke rigtig bestemt os for et specielt sted endnu.. men vi er enige om det skal være et stort område vi tager til.. Canazei er ret emget inde i billedet lige nu.. der skal vi også ned her i uge 7..
hvor vil du gerne hen?
-Anders
Jens 13/01 2008 21:16
Hey, jeg er 19 og har også samme ide om seasonen 08/09, så jeg lytter lige med :)..
Stort og højt beliggende område i Østrig, ville jo være optimalt!!
Anders 13/01 2008 22:18
ja uden tvivl.. der er Ischgl en af de få...
hvor kommer i fra?
Hesselholt 14/01 2008 08:34
Hej Anders og Martin!
Et godt sted at være "sæsoner" er i Val Thorens i Frankrig. Det er højtbeliggende 2300 meter og dermed god sne og har fantastisk mange muligheder for skiløb. Området er kanon stort.
Hvis I er interesserede i en lejlighed i 08/09, har jeg mulighed for et par stykker som ligger helt perfekt i den øvre del af byen.
Har det interesse også for andre kan I bruge min mail adr.
MVH
S. Hesselholt
Jens 14/01 2008 08:50
Ja Ischgl ville være et lækkert område :).. Jeg kommer fra Kolding og er også alene, da mine venner ik er mere til sol og sommer.. Jeg trak desværre heller ikke "fri nummer" til mili, så jeg er først færdig med mili til december, men det er vel også ca. der sæsonen starter ik?..
Fsh93a 17/10 2008 11:57
Louise
Jeg vil kun være din rejsekammerat hvis du er MEGET sød! :)
Jacob Nielsen 02/11 2008 10:18
hey hvis i leder efter et kæmpe område. og en billig seng og med tilhørende bar lige ved siden af så hedder hotellet charlet chardons i Tignes les brevieres. det er en optimal by for bumser. du gir lige over 1000kr for en uge med morgen og aftensmad plus du kommer til at bo med et vildt engelsk personale og seasoneres. som gir den max gas på pisten og med at tømme pints. jeg har selv været der i 3 sæsoner..sammenlignes med val t er tignes området meget mere udfordrende med parks og offpiste. og de ca 700km pister..
det er virkelig værd at overveje hvis man vil have en fed sæson uden for meget arbejde og mere tid på pisten..
Mark Hassager 26/10 2008 16:39
Haii alle, vi er to friske unge knægte på 20 som har planer om være bumser i St.Anton Østrig... Men vi har endnu ikke fundet arbejde, så kan da være vi skulle begynde overveje andre muligheder, og lyder til Val T igen bliver stedet for bumser (hvilket er forståligt, var der selv her i vinters, super fedt).
evt. nogle som har forbindelser til st. anton som de kan dele ud af? For det er nu engang der vi helst vil hen:).
Men tager lige en kigger her i tråden for se om vi skulle skifte mening til val t:).
MVH. Mark
Mads 17/10 2008 21:28
Hey.
Er der mange herinde der skal til Val Thorens som sæsonarbejder? Jeg har fået job på et hotel ved Langley sammen med min ven, og vi glæder os helt vildt til at komme ned og gøre pistene usikre:P
Jeg har fået at vide at man sagtens kan klare sig uden at kunne fransk, hvilket jeg heller ikke selv kan. Så kom frisk:)
Jeg har brugt lang tid på at søge job og undersøge alt muligt (eksempelvis bolig) dernede, så spørg endelig hvis du er i tvivl om noget.
Jeg kan også agere rejsekammerat, hvis nogen helst vil kende én på forhånd dernede:)
Mvh Mads
Tine Dominicussen 14/01 2008 21:05
Jeg er 21 og vil også super gerne være enten skiguide eller bums næste sæson, helst i Italien eller Østrig. Problemet for mig er at de få af mine venner, der kan lide at stå på ski, alle er igang med enten uddannelse eller er i lære næste år, så det ender nok med at jeg tager alene afsted eller måske finder en rejse kammerat herinde.
Kigger lige med i denne tråd :)
Anders Og Martin 14/01 2008 21:29
det skal du da være så velkommen til;)
for vores vedkomne bliver det sandsynligvis til Canazei.. vi har fået et par tilbud fra diverse rejseburoer, som vi lige skal have kigget igennem en af dagene..
ellers har vi også fået et tilbud om en 4 personers lejlighed i frankrig.. men personlig ligger frankrig ikke alt for højt på min liste :)
Tine Dominicussen 14/01 2008 22:20
Tak :)
Canazei er også det fedeste skiområde. Var der for et par år siden, og det er bare så stort og lækkert! Ville helt sikkert godt kunne bruge 4 måneder dernede.
Havde faktisk slet ikke tænkt mig at begynde at finde bolig osv. endnu, men det kan da godt være man skal starte så tidligt?
Søren H 19/10 2008 13:17
Hej Anders, Mads, Helene og alle I andre der gerne vil til Val Thorens.
Jeg har en lejlighed på 28 m2 ligger lige ud til træklisten midt i byen i den øvre del, hvor der sker alt det sjove.
Hvis I er 5 der vil bo sammen kommer en sæson pris for lejligehed til at koste 11,600,- kr. pr. mand/kvinde fra midt november 2008 til 3. maj 2009.
dertil kommer lidt strøm. Resten er incl.
Har det interesse kan I ringe til 6614 3810 eller 2683 3810
MVH
Søren H
Søren H 19/10 2008 13:22
Hej alle
Vedr. mit indlæg ovenfor, da tlf.nr. ikke kom med.
I kan finde informationer på min hjemmeside:
www.sitecenter.dk/val_valthorens
Mvh
Søren H
Thomas 03/11 2008 16:04
hej alle jer der gerne vil til val thorens
jeg har 2 jobs tilbage hvor man passer en dansk pølse vogn man arbejder fra kl 16 så der er masser af mulighed for ski løb. vi hjælper med at finde en god seng i lejligheder med resten af vores danske/svenske personale.og vi giver fransk arbejds kontrakt, hvad i skal bruge for at få billigt lift kort.
kontakt mig på +33631469443 eller fogsgaard@yahoo.com
med venlig hilsen
thomas fogsgaard
p.s det første sne er kommet
Kristoffer 03/11 2008 17:48
Hej Alle!
Haste situation, sæson i Val T. Jeg har til torsdag d. 6/11 til at få fuldt en 4-5 mands lejlighed ud. Lejligheden er i Val Thorens. Indtil videre er vi i hvert faldet to som er 100 procent sikre! Nogle som skulle have lyst til at hoppe med på vognen så ring til mig hurtigst muligt.
telefon: 30229482
prisen er 14 tusind pr mand, hvis vi er 4. og ca. 11 hvis vi er 5.
Mvh Kristoffer Darving
Jens 15/01 2008 12:02
Jamen Anders Og Martin, kan i snakke Italiensk ? Det er nemlig det, som giver mig lidt afstand til Italien..
Anders 15/01 2008 12:09
nej det kan vi ikke.. men de snakker meget tysk i det nordlige italien.. jeg har været i canazei før, og det var intet problem at snakke tysk eller engelsk med dem..
Christer Rasmussen 15/01 2008 16:44
I Val Thorens har i slet ikke brug for fremmedsprog alle de fede steder er Dansk, Svensk eller Engelsk.
Mads 21/10 2008 02:51
jeg mangler sted at bo i val t denne sæson. sørens lejlighed ser perfekt ud. hvem er med på en deler?
mads