Ski mellem jul og nytår

Christian 10/12 2007 21:01

Hej..
Er der nogen der kender til rejser, eller rejseselskaber der har skirejser evt bare nogle dage mellem jul og nytår??

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Hr. Jensen 10/12 2007 23:14

Sv: Ski mellem jul og nytår

Hej christian.

Ikke for at tage modet fra jer, men den bliver nok svær når i er så sent ude samtidigt med at de kun lejer ud i min. 7 dage i den periode og helst i "pakkeløsninger".
Har de to sidste sæsoner holdet nytårsferie i Østrig og skulle være meget tidligt ude da der er rigtig mange - især sydpå - som bruger Jule/Nytårsferien til at stå på ski. Men prøv at booke direkte hos hotellerne m.m.

Håber det lykkes...

Hilsen Hr. Jensen

Schacken 11/12 2007 11:26

... Nu ved jeg ikke om jeg træder for langt, og om dette er "reklame", men da der bliver spurgt om der er nogen der kender rejser eller rejseselskaber med korte rejser mellem jul og nytår, så må jeg da lige reagere, for det gør jeg. Jeg vil anbefale at kigge på Østergaard'ernes Ski og rejser, de har det de kalder "smutture" til Zillertal i Østrig. Om der stadig er ledige pladser tør jeg ikke svare på, men det er klart et forsøg værd...

Held og lykke :-)

Anette Lysgaard 11/12 2007 20:00

Hej

du kan osse prøve Højmark Rejser, de har smutture med afgang den 21, 22 eller 25 december, mener jeg ;-)
Skal selv afsted på en af deres ture ....og har lige bestilt den...så der er ledigt endnu.

Kasper 12/12 2007 13:01

Ved også at Ski-xtreme har værelser på et morgensmadspension i Sölden ledigt i julen. Der reklameres med 800 kr i rabat i juleugen, så de er nok til at tale med.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen