Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Sebastian 28/03 2012 17:54
hej er der nogen der har en ide om hvor man kan finde sne i påsken helst i norge hvis der ikke er nogle steder i norge så inden for europa?.
Brian Lund 29/03 2012 12:56
Sv: ski i påsken
I alperne er der stort set åbent alle steder fordi det har sneet utroligt meget i år... Det har dog været varmt i et stykke tid så jeg tror du skal højt op for at finde den rigtig gode sne.
Ved ikke noget om Norge.
Mikkel 29/03 2012 19:07
En ven og jeg kigger lidt på Åre i sverige, men helst til offpiste-muligheder. Jeg er lidt skeptisk pga. sneen er omkring én meter... Men jeg ved ikke, om det er "ski-bart".
Martin Schøber 29/03 2012 21:47
Det ser ud til at de fleste alpedestinationer bliver ramt af snevejr og lavere temperaturer. Så det er bare med at komme afsted sydpå. Vejret bliver dog også meget ustadigt, så sørg for at komme til et skiområde med mulighed for skovskiløb.
Forhåbentlig slutter denne vinter af med et stort påske dump :)
Martin
Ida 30/03 2012 12:18
Jeg har lige set, at snesituationen tegner rigtigt godt på de italienske destinationer, ikke mindst i Val Senales og Cortina.
Marianne 06/04 2012 17:13
Her i syd Oestrig er der masser af sne!!!
Marianne
http://www.mmh-consulting.org
Mikkel 10/04 2012 13:25
Jeg har lige været oppe at stå ved hintertux her i påsken. De første dage var lidt foruroligende, da det var 17 grader i byen Finkenberg, hvor vi boede. Den nederste sne var da næsten også altid tøsne efter 12-13 tiden. Til gengæld var sneen rigtig lækker tidligt på dagen, hvor det stort set heller aldrig var nogen. Der kom så masser af dyb sne her i søndags, hvor der nærmest var snestorm. Det var virkelig fedt at køre i den nu relativt dybe og pulver-agtige sne, men desværre tog vi hjem samme dag, øv.