Seniorski 50+ Cervinia uge 10 2018

Aage Jensen 12/08 2017 19:42

Vi skal til Cervinia uge 10 2018 hvor vi skal bo på et ski in / out hotel beliggende i ski området.
Vi bliver ca 24 og der bliver muligvis plads til et par stykker til, for at fylde reserverede værelser op.
Vi prioriterer skiløbet højt, og løber gerne langt ud i skiområdet, lægger vægt på fællesskabet i skiløbet og samværet efter skiløbet. Under skiløbet deler vi os op i 2-3 grupper efter skierfaring, og efter skiløbet hygger vi os sammen.
Vi er alle hyggelige og rare mennesker.
Er du interesseret kontakt mig venligst for mere information.
Kontakt: Via Rejseforum eller " aagejensen1@gmail.com "
Med venlig hilsen
Aage Jensen

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Arne Bonnesen 17/08 2017 08:33

Sv: Seniorski 50+ Cervinia uge 10 2018

Hej Aage
Desværre har jeg allerede en skiferie i uge 10, men er interesseret, hvis der bliver en tur på et andet tidspunkt

Dinna Kirkegaard 11/11 2017 16:06

Sv: Seniorski 50+ Cervinia uge 10 2018

Det lyder interessant, vi har dog aldrig været i Cervinia. vi er et par på 63/64, hvor min mand kun står på ski iflg med andre hvor det ikke er for langt og for svært, mens jeg gerne vil med på lidt mere tur!
Hvordan bor I? Og, er der stadig plads? Har I bestilt fælles transport? Mvh dinna@kirkegaard.net

Jørn Jeppesen 13/10 2017 22:41

Sv: Seniorski 50+ Cervinia uge 10 2018

Hej Aage. Mit første forsøg mislykkedes åbenbart, så jeg prøver igen. Mine sædvanlige skifæller er stoppet af forskellige årsager, og jeg gider ikke rigtig løbe alene, så hvis der er en mulighed, vil jeg meget gerne deltage i din tur i uge 10. Jeg er 74 år og pensioneret underviser med mere end 50 års skiløb på bagen, bl.a. har jeg været tre gange i Cannazei. Jeg ville være talnemmelig, hvis du ville kontakte mig enten pr.mail eller meget gerne telefonisk på 60465537. Mvh. Jørn Jeppesen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen