Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Christian Loof 24/05 2012 16:37
Hej Skisport.dk
Vi er to drenge der er på udkig efter bolig i St. Anton. Vi regner med at tage afsted i starten af November og blive dernede indtil midt April. Hvis der er nogen der kan hjælpe os eller tilfældigvis har nogle kontakter dernede er i meget velkomne til at smide et indlæg.
Nicholas og Christian
Martin Schøber 28/05 2012 23:22
Sv: Sæson bolig i St. Anton 2012-2013
Hej
Jeg kan desværre ikke direkte hjælpe jer med at finde en lejlighed/job. Men efter at have brugt 3 sæsoner i St. anton har jeg altid oplevet at det nok skal gå, hvis i som planlagt tager tidligt derned og giver den en skalle med job/lejlighedsøgningen.
Jeg kan derimod give jer nogle gode råd omkring lejlighed i St. Anton. Det kan være en fordel at bo i Oberdorf/Nasserein/St. Jakob, hvor værelserne som oftest vil være billigere og skibusserne kører min. hvert kvarter.
15€ pr. mand pr. nat er en god pris. Mange betaler ca. 20€ pr. nat, men i bør sagtens kunne finde noget som ligger til omkring 15€.
Personligt synes jeg at Pettneu er for langt ude at bo.
Se om i kan finde en lejlighed inkl. internet. Mobilt internet stinker og der er næsten altid begrænsninger på de kortvarige østrigske internetløsninger.
Håber i kunne bruge det til noget.
Martin