Sæson 08/09 arbejde..

Fobian 02/03 2008 20:54

Har om sider besluttet mig for at tage afstes som skibums, til næste sæson.. Skal bruge noget arbejde mens jeg er afsted.. Nogen der ved hvor jeg kan finde det..?

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Kasper Pedersen 03/03 2008 00:01

Sv: Sæson 08/09 arbejde..

Du er sgu nødt til at skrive lidt mere Fobian :) Ellers kan ingen hjælpe dig.. Hvor vil du hen osv.?!

Fobian 05/03 2008 16:15

Jeg havde først i tankerne at det skulle være frankrig eller østrig.. Men har glemt mit fransk, fra folkeskolen og tysk er på "to øl" og "hvor er der en McD" plan, så det er langt fra optimalt.. Jeg taler flydende engelsk tilgengæld og kan også svensk.. Så har tænkt enten italien, Grækenland, Norge eller Sverige..
Jeg er lidt ligeglad med hvad jeg laver, bare jeg har masser af tid til ski..
Men selvfølgelig ville det være hvis der var noget kost og logi, indregnet i lønnen..

Katrine Simonsen 06/03 2008 09:07

Hej.

Hvis du ønsker meget skiløb (uden gæster), så vil jeg anbefale dig at arbejde på hotel. Jeg har været på et dansk hotel i østrig i halvandet år, det var så godt. Jeg var rigtig glad for det. De danske ejere har to hoteller dernede:
Hotel Pinzgauerhof i Zell am See
Hotel Tazlwurm i Wagrain.

Du kan godt prøve at søge allerede nu, det sker der intet ved. Men gør det nu, det varer ikke så længe inden de rejser hjem for denne sæson.

På hotellet i Zell am See er der et flinkt ungt par som brænder for jobbet, og er meget erfarne.

Ønsker du adressen til hotellet, så skriv, så får jeg fat i den.

Hilsen Katrine Simonsen

Katrine 06/03 2008 13:20

Se evt. www.austriainvest.dk

Det er firmaet bag de to hoteller, og der står lidt om det ene hotel.

Du kan desuden se på højmarks hjemmeside, der er billeder og en film om hotellerne.

Hilsen Katrine

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen