Saalbach uge 7 2010!!

Soffi Heiberg 21/10 2009 19:56

Hej alle :)
Nu, har jeg efterhånden fundet ud af, at det er umuligt at komme til Saalbavh i uge 7 for 4400!!
Vi er nogle unge, som enormt gerne vil til Saalbach i uge 7!
Vi vil gerne bor I Saalbach, fordi vi sætter stor pris på afterskiing.
Er der nogen af jer, der ved hvor vi kan finde en billig rejse til Saalbach. Med halvpension, bus t/r, liftkort, skipas og skileje. Vi vil maks betale 5300 plus minus.. Er der ikke nogen der kan hjælpe os??
Vi vil så gerne afsted!!!

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Danni Jacobsen 21/10 2009 21:32

Sv: Saalbach uge 7 2010!!

Hej Soffi

Jeg tror ikke i kan finde en rejse til så billig penge hvis i vil have alt incl.

fx. så koster

Liftkort i saalbach uge 7 i 7 dage kr. 1.675,-
Skileje i saalbach uge 7 i 7 dage kr. 900,- komplet udstyr, (standard)

Og så står i og har kr. 2725,- tilbage som skal dække både transport, samt ½ pension og i uge 7 er dette rimlig svært, også da de fleste selskaber melder om udsolgt i denne uge allerede nu.

Dog kan i være heldige at finde en afbudsrejse, men så er det om man tør tage chancen.

Enten skal i finde en anden lidt mindre og billigere destination, eller finde en afbudsrejse..

Men ring rundt til alle de forskellige selskaber, kan godt være det tager lidt tid, men det kan være værd at ofre, hvem ved om de lige kan tilbyde jer noget ;)

Håber du kunne bruge mit svar til noget
Rigtig god skiferie

Med venlig hilsen

Danni Jacobsen

Anders Jensen 06/01 2010 12:19

Sv: Saalbach uge 7 2010!!

Hej!

Personligt skal jeg selv til Saalbach i uge 7, sammen med 3 venner. Vi rejser med noget der hedder Hjerting Skirejser. vi giver 4200, for en uge med halvpension, og bus tur/retur. liftkort skal betales ved siden af, og det koster ca 1000 kr hvis man er studerende. Vi skal bo oppe på pisten 50 meter fra det berømte afterski-sted hinterhag hvor der er syg stemning hver dag.
så vidt jeg er orienteret er der stadig få pldser tilbage på denne pension hvis i er hurtige. Den ligger også godt placeret i forhold til lift, ca 30 meter, og man kn køre lige ud på pisten.

Håber i finder ud af det.. vh Anders.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen