Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Michael Christiansen 12/09 2012 20:45
Hej
Vi er 4 voksne der vil Saalbach for første gang.
Er der nogen der kan anbefale et godt hotel evt. med halvpension og selvfølgelig god beliggenhed både i forhold til lifte og afterski.
PFT
Michael Christiansen
Martin 12/09 2012 22:50
Sv: Saalbach
hej michael.. har lige sendt en forespørgelse på saalbach i uge 5 gennem SlopeTrotter skitur. de foreslog Pension Helvetia.. her er hvad de skrev.
"Pension Helvetia har en fantastisk beliggenhed - midt i Saalbach centrum og med liften og pisten i baghaven. Pensionen er enkelt af standard, med fine værelser. Der serveres en solid morgenbuffet, samt en 3-retters aftenmenu i den hyggelige restaurant.Pension Helvetia er perfekt for dig, der ønsker den optimale beliggenhed i forhold til skiløbet til en god pris"
jeg havde øndsket kort til lift og tæt på afterski :-).. go tur.
mvh
martin
Michael Christiansen 13/09 2012 11:30
Hej Martin
Tak for hurtigt svar :-)
Søgte lidt på nettet og lader til at beliggenhed er super, men hottelet er noget slidt.
Prøv at se [Link fjernet - siden eksisterer ikke]
Så hvis der er andre der har erfaring fra Saalbach med et lidt bedre hotel....
Venlig hilsen
Michael
Lars 13/09 2012 13:36
Vi har boet her de sidste par år: http://www.astrid.at/.
Det er hotel af høj standard og der er 1 meter fra deres terasse ud til pisten. Det ligger lige ved Kohlmaisbahn og begynderbakken.
Lars 13/09 2012 13:37
... hvilket også betyder at man godt kan kravle fra Hinterhag Alm eller Bergers og hen til hotellet uden at der går hul på skibukserne :-).
Maria J 13/09 2012 15:13
Prøv Pension Norika, Hager, Friis eller Kønig. Eller Hotel Peter.
Ib Larsen 13/09 2012 15:47
Hej MikeChr
Jeg tror jeg har fundet det du søger:http://www.thinggaard.dk/Hotel-Neuhaus_TR. Et lækkert hotel til en fornuftig pris..
Mvh
IB Larsen
Michael Christiansen 16/09 2012 20:07
Hej alle
Tusind tak for alle inputs, der er virkelig nogle fine steder imellem.
Vi er igang med at kontakte flere af hotellerne
Håber i alle får nogle fede dage på ski i denne sæson :-)
Venlig hilsen
Michael & co