Saalbach!!!!

Mathias N, 01/11 2007 08:10

Hej alle ski fanatikere.
Vi leder og leder efter et sted at være i Saalbach i uge 7.
Vi er 5, 2 børn og 3 voksne. Vi har ingen specielle krav til hvilken indkvartering der skal være, men da det sandsynligvis er billigere at leje en lejlighed end at bo på hotel,så er det nok at fortrække. Ingen af os er særligt gode til tysk, så hvis værterne/hotelpersonalet kan lidt engelsk ville det være godt.
Det må gerne være billigt, eller så billigt så muligt.(uge 7 bliver aldrig billigt).

Håber på hurtigst muligt
Mathias

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Klaus Jensen 01/11 2007 12:18

Sv: Saalbach!!!!

Det er helt sikkert det er billigere.

Jeg var afsted sidste år hvor vi boede omme bag ved kohlmais liften, i noget der hedder panoramablik ( eller sådan noget som det) vi havde lejet selve lejligheden igennem Team benns, men det var virkelig en fed lejlighed og den lå rigtig godt, med god plads til vores 3 "Knejter" kan ikke huske hvad vi gav for den, men det var forholdshvis billigt, specielt når man tænker standarden af lejligheden, helt sikkert noget jeg godt kan anbefale. Ved ikke om Team benns har det mere, men det var da en mulighed.

Mvh. KLaus Jensen.

Ps. vi skal afsted i uge 9 til noget der hedder Passo Tonale ( Ligger i Italien). Det skulle vist have rigtig godt skiløb og være god til børn.

Jakob Vinther 01/11 2007 17:12

Hej Mathias!

Vi har en lejlighed i saalbach, som er ledlig i uge 7.
Det er en 6 personers lejlighed på ldit over 100 km2, som ligger 100 meter fra centrum og 75 fra pisten..

Mail mig for mere info..

se evt. www.lejlighedsaalbach.dk

Priserne er ikke lagt ind på hjemmesiden endnu ...

Jakob Vinther 01/11 2007 17:16

min mail er jakob.vinther@gmail.com

Claus 06/11 2007 19:21

Se http://www.stjernholm.at
Vi har boet hos dem i Zell am Zee, og de snakker dansk.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen