Kristoffer Pilgaard Jensen 18/10 2010 12:31

Hej!
Vi er en flok der skal til rauris her mellem jul og nytår, så kunne godt tænke mig at hører om der er nogen der har været der? om det er godt? er der en fun park og den slags? :)

tak på forhånd!

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Rasmus Skov Jensen 18/10 2010 17:42

Sv: Rauris

Hej Kristoffer

Har tidligere boet en sæson i Rauris, sidste år var jeg en enkelt dag i Rauris mellem jul og nytår og gense stedet.

Fun Park var der der ikke i Rauris sidste år, og jeg tror heller ikke det kommer den kommende sæson.

Men de har bl.a. en super kælkebane :o)

Mvh Rasmus

Kristoffer Pilgaard Jensen 19/10 2010 14:25

Hej igen.

Jeg fandt det her inde på deres hjemmeside, så det passer ikke eller hvad?

"Grab your board and dig into the snow - the snowboarders are dukes of the mountain. The Fun Park of the Rauriser Hochalmbahnen promises action and fun and of course at the end you have to visit our huts and bars! Come on board - Snowboarding for all, from beginners up to freaks. Groups or private lessons or just "snif"

http://www.hochalmbahnen.at/english/winter/winter_action_fun.html

Kristoffer.

Rasmus Skov Jensen 19/10 2010 14:38

Hej igen

Både ja og nej.

Fun Parken ser ud til at være noget nyt, den så jeg ikke sidste år... skulle være øverst til højre i området ved Waldalm.

Videoen på siden du linker til er lavet nede på øvebakken i forbindelse med det ugentlige opvisningsshow, de hop tror jeg ikke du kan få fart nok på. (en del af de spring du ser er lavet hvor løberne trækkes i gang med motorcyklen).

Så jo, ser ud til der er en park, den har jeg bare ikke set/lagt mærke til, sidst jeg var der.

/Rasmus

Kristoffer Pilgaard Jensen 19/10 2010 23:49

Hej igen

Har fundet ud af at det er noget nyt med den fun park, så den er helt ny her til sæsonstart :)

Kristoffer

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen