Svendsen 18/03 2011 19:20

Ville hører om der var nogle som stadig ikke har fået stået nok og var friske på at tage afsted på noget skiferie i påsken evt. til Val T.
Pt. har jeg en aftale med en om at prøve og finde ud af noget men kunne være super at få samlet nogle flere til noget ski og afterski :)
Er en frisk ung dreng på 21 år.
Håber at hører fra nogle.

Hilsen Anders

Kommentarer:
Der er i alt 25 svar i denne forumtråd.

Lone Bay Petersen 22/03 2011 15:45

Sv: Påsken

Er der sne i Ischgel så sent? Havde tænkt at tage til Sølden. Højere skiløb og glecier.

Julie Rindom 22/03 2011 17:01

Det går jeg da udfra der er.. :) Det plejer der at være siger de kloge.. Og om ikke andet er der jo rig mulighed for afterski ;)

Henrik Olsen 22/03 2011 17:09

Der er sne i ischgl.. også i Påsken.. Har lige været dernede og kan klart anbefale stedet.. Bedste afterski.. og til drengene, kan en tur under Burger-king klart anbefales.. tag nok kontanter med...

Lone Bay Petersen 22/03 2011 17:21

Påsken ligger sent i år og der har ikke været så meget sne i Østrig i år!

Julie Rindom 23/03 2011 00:10

Det er et konge sted :) skal derned for 3 gang i denne sæson! Det slår aldrig fejl. Men det er første gang jeg rejser derned så sent, men det skal nok blive godt :)

Poltier 23/03 2011 12:20

Julie: Hvor har I boet henne i Ischgl?? og er der steder du kan anbefale??

Svendsen 23/03 2011 12:23

Vi har valgt at tage til Livigno i påsken. Så må vi bare håbe sneen er med os :)

Julie Rindom 23/03 2011 12:33

Jeg har boet en del gange i Kappl, en lille by derfra! Det kan godt anbefales at bo der, hvis man ikke behøver at skulle på afterski hverdag. Men eftersom mit behov for afterski er vokset lidt med alderen, foretrækker jeg at bo inde i Ischgl. Denne gang skal jeg bo på hotel Alt Paznaun.. Ikke noget overdrevet fint, men det ser udemærket ud. :) Tidligere har jeg boet op ad en vej tæt ved Nikis stadl. Kan ikke huske navnet på huset.! Det kunne dog ikke anbefales, da der var for langt at gå til liften :) Hvor har du boet henne? Måske du har flere erfaringer med hvor det er godt?

Poltier 23/03 2011 17:07

Sidst boede vi på hotel Voigt rimeligt tæt på liften. Ellers også forskellige steder i byen. Nogen gange i lejlighed men andre gange på hotel. Næste gang bliver formentlig i lejlighedshotel med halvpension, idet vi er fire stykker. Men ikke nemt at finde når man godt vil sove alene.
Vedr. det med at gå til liften har vi gjort det, at vi har betalt for deponering af støvler og ski lige nedenunder liften ved Hotel Elisabeth. Det gør at man kan gå i almindelige sko til og fra liften.

Julie Rindom 24/03 2011 00:04

Okay :) jamen det endte det også med at vi gjorde, men var alligelvel vel en lang tur + at det gik op ad bakke.! Men ja generelt synes jeg at Ischgl er et fantastisk skisports sted. Gode pister og fed afterski :)

Jool 24/03 2011 09:53

hej

hvordan ser det ud med sne i Ischgl fortiden og tror i det er sne nok i påsken, jeg kan selvfølgelig kikke på forskellige hjemesider, men jeg stoler mere på denne sites brugere og deres observationer

hilsen jool

Julie Rindom 24/03 2011 22:59

Hej:) jeg ved at det har sneet lidt dernede i sidste uge! Så satser på at der er en del sne:)

Poltier 25/03 2011 17:47

Julie, Vi er enige.. Ischgl har gode pister og rigtig godt afterski.. ville dog gerne prøve et andet sted, men tror ikke at der er nogen byer som har afterski som i Ischgl.. og hvis man har mere end lyst til gå i byen end afterski..
Hvor plejer I at tage på afterski??

Julie Rindom 25/03 2011 18:40

Jamen Kuhstall er faktisk mit favorit sted må jeg indrømme:) Men derudover tager jeg også på schatzi, Nikis og Trofana ! Schatzi er nu godt nok mere til mændenes fordel :-P

Poltier 25/03 2011 20:22

Hehe "kostalden" er absolut også god.. Og man jan jo forsætte der i pæn lang tid.. Schatzi kom vi meget på, men det er der jo en naturlig mande-forklaring på.. Iøvrigt de samme piger som danser på Madlein om natten.. nok mest for os mænds skyld.. Nikis er også god.. Puha.. Er sgu noget ærgelig over at der næsten går et år mere før man kommer derned igen.. Øv øv.. I må have alle tiders tur derned igen.. Kan være vi ses dernede til næste år.. Giv nu gaaas dernede..

Valthorensguide.dk 25/03 2011 23:16

Påsken ligger desværre sent i år og derfor er forholdene ikke helt optimale - dog slet ikke nogen grund til ikke at tage afsted, men tror desværre det afholder en del potentielle deltagere. Du kan eventuelt bruge at kontakte nogen af de "store" rejsebureau'er og høre om de arrangerer noget?

/Hvis du kommer afsted, må du have en god tur - www.valthorensguide.dk

Julie Rindom 25/03 2011 23:42

Mange tak skal du ha :) vi har stadig pladser i bilen, hvis du ikke kan undvære Ischgl!? Men ja jeg regner også med at skulle derned igen næste år.!

Poltier 25/03 2011 23:53

Ja, er sgu godt nok fristet og det kunne være super.. Men det bliver sgu nok først til næste år.. Hvornår plejer du/i at tage afsted??

Julie Rindom 26/03 2011 10:23

Jamen plejer altid at være afsted i uge 7, og af og til omkring jul og nytår. Og så ellers de uger jeg kan få fri :) hvad med dig?

Poltier 26/03 2011 23:05

Jamen uge 9, idet vi helst ik vil i uge 7-8 pga. alle folks vinterferie.. Der skal jo helst være plads til at give lidt gas ned af pisterne.. Uden at lyde for smart. Og synes der er rigeligt proppet med folk som holder stille når man skal ned om eftermiddagen i uge 9.. Plejer så også at være afsted inden jul men det er så i Frankrig.. Lyder fedt at du tager afsted når det er muligt og at du synes det er fedt med den fede afterski.. Som åbenbart kun findes i Ischgl.. !! Kan jo være at vi en dag støder ind i hinanden dernede.. Så giver jeg sgu en omgang på Schatzi.. Og lad mig da lige høre hvorn sneen er i påsken..

Julie Rindom 27/03 2011 00:10

Okay.:) jah i uge 7 kan der jo godt være mange mennesker dernede, men synes aldrig det er et problem! Og så har de jo et super liftsystem.! Lyder godt med en omgang på Schatzi, jeg drikker gerne Weissbier :-D har du en mail adresse? Så kommer der en snemelding der!

Poltier 27/03 2011 00:27

De har et sindsygt godt liftsystem som de bliver ved med at udbygge.. Så, at der kommer en "ny" lift fra Schatzi.. Så tager vi sgu en weissbier.. Sammen med en jæger og redbull.. Så kører det.. Adressen er henrikolsen1@hotmail.com

Julie Rindom 27/03 2011 11:30

Okay.:) det er nok pardatschgratbahn der skal fornyes lidt.! Det lyder sq fint, så giver jeg også en omgang flugerl, det er også en af mine favoritter ;) lover en snemelding dernede fra.!

Daniel Rasmussen 03/04 2011 19:56

Hey,
Vi er 2 snowboardere der også kommer derned i uge 16. Har ikke selv været der, men min kæreste har, og hun siger at det er sne sikkert.
Har også lige snakket med en der er dernede nu, og han siger sneen er god, godt nok lidt tung efter middag, men parken skulle stadig være kanon.

Julie Rindom 18/03 2011 23:12

Vi er to tøser der tager til Ischgl i påsken.. Kører lørdag og hjem ugen efter :)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen