Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Mads 27/02 2010 15:52
Hey vi er 2 gutter der gerne vil have en 4 dages tur på offpist, hvor skal vi hen ?
Birger 27/02 2010 18:45
Sv: Offpist
hi i 2
chamonix selvfølgelig evt sammen med mig i påsken
se mit inlæg under rejsekamerater
Mads 28/02 2010 07:40
Har faktisk været der får, hvor vi havde Asmus norreslet som guide. hvordan kommer du der ned og vil i bo på det hotel ved asmus ?
Birger Jørgensen 28/02 2010 11:43
hi mads
ja jeg havde tænkt mig at bo på bellevue hvis der er plads(har skrevet til asmus,men ikke fået svar)jeg kører og har plads til 2 (hvis i pakker meget let og ikke er al for store er der plads til 3)
min kone og jeg har også tumlet rundt med asmus nogle dage men hun har knæproblemer og tager ikke med på denne tur.
et andet godt sted kunne være engelberg.vi er lige kommet hjem derfra og der er supergode offpiste muligheder .ikke helt så godt som chamonix men området hænger lidt bedre sammen og liftkortet er noget billigere.
hvornår var i nede og køre med asmus ?
vi har været der en del og måske stødt på jer.det skulle vel ikke være jer fra jul-nytår 08-09
kh birger
Mads Snog 28/02 2010 16:53
Jamen jeg mener det var tilbage i 06 jeg var der nede. hvornår vil du tage afsted og hvornår regner du med at tage hjem ad igen ? det lyder lidt godt :=)
Birger 28/02 2010 17:06
hi igen
jeg forventer at kører onsdag 31-3 når jeg er færdig på arbejde(16-18)og så kører hjem søndag 4-4 når vi er færdige med at stå på ski.
jeg bor i odense
kh birger
Mads Snog 01/03 2010 19:30
Det lyder da rigtig godt. vi er 2 måske 3 ski glade gutter (fra århus) der er klar, hvordan med bil, er der mulighed for at vi kan have ski med ?
Birger 02/03 2010 11:46
hi igen igen
jeg kører i min lupo (forveneter en (eller flere) af jer kan tage lidt over så jeg kan få et par timer på øjet på et tidspunkt
det er en lille bil men jeg har tagbøjler så der kan skiene være
hvis vi skal være 4 (ialt) skal i godt nok pakke let(1 taske pr mand og det skal ikke være en kæmpe stor en.
ring på 60105193 hvis i skal med
kh birger