Østrig uge 7, 2010 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Keneth Vestergaard skrev:
Hej folkens,

Vi er en familie på 5-6 personer, der gerne vil til Østrig på skiferie til vinter. Planen var oprindeligt at tage på skiferie i påsken (pga. skoleferie osv.), men pga. uforudseete komplikationer ser det ikke ud til at være muligt. Vi er derfor nødsaget til at kigge på vinterferien (uge 7).

Det gør det nok heller ikke nemmere, at vi gerne vil bo i én hytte alle 5-6 personer, med 2-3 soveværelser og mulighed for selv at lave mad.

Der er ingen af os der har været i Østrig før, men har læst lidt om bl.a. Sölden og Serfaus, som lyder rigtigt godt. Men vi er helt klart åbne over for andre forslag - og det behøver ikke at være de største områder. Erfaringsmæssigt har vi alle været afsted min. 2-3 gange, men rangerer fra begynder til øvet.

Er der nogle der har nogle forslag? Hytten behøver ikke ligge med ski in/out eller helt tæt på skiområdet - vi kan godt køre frem og tilbage morgen og aften, så skulle hytten ligge 10 km fra skiområdet så går det nok alligevel.

Håber at der er nogle af jer der har nogle tips. På forhånd tak. :)

Mvh
Kenneth
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen