Østrig eller Norge - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Jan Tagesen skrev:
Hej.

Mit navn er Jan. Jeg er 41 år og er Far til en Datter på 6 år:-) Jeg har et kæmpe ønske om at få hende med på ski her i uge 8 hvis dette skulle blive muligt:-) Jeg syntes jo det er ved at være høje tid at hun får prøvet det:-)
Jeg sider hver dag og kigger efter den helt rigtige afbudsrejse men syntes sku ikke lige der er noget der passer ind. De er enten for dyre eller på et forkert tidspunkt.

Er der nogen som lige kender det helt rigtige sted at tage hen?. Billigt og godt:-)
Selv hælder jeg mest til de sydlige egne da det for det meste er meget koldt i norden.

Det behøver som sådan ikke at være en hel uge. 3 dage på ski ville være rigeligt men vi tager selfølgelig det der er muligt:-)

Skulle der være andre der står i samme situation? eller nogen som skal afsted og lige har plads til 2 ekstra:-)
Så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Mvh. Jan Tagesen
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen