Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Jan Tagesen 10/02 2013 11:58
Hej.
Mit navn er Jan. Jeg er 41 år og er Far til en Datter på 6 år:-) Jeg har et kæmpe ønske om at få hende med på ski her i uge 8 hvis dette skulle blive muligt:-) Jeg syntes jo det er ved at være høje tid at hun får prøvet det:-)
Jeg sider hver dag og kigger efter den helt rigtige afbudsrejse men syntes sku ikke lige der er noget der passer ind. De er enten for dyre eller på et forkert tidspunkt.
Er der nogen som lige kender det helt rigtige sted at tage hen?. Billigt og godt:-)
Selv hælder jeg mest til de sydlige egne da det for det meste er meget koldt i norden.
Det behøver som sådan ikke at være en hel uge. 3 dage på ski ville være rigeligt men vi tager selfølgelig det der er muligt:-)
Skulle der være andre der står i samme situation? eller nogen som skal afsted og lige har plads til 2 ekstra:-)
Så vil jeg meget gerne høre fra jer.
Mvh. Jan Tagesen
Jan Tagesen 12/02 2013 08:17
Sv: Østrig eller Norge
Hej Allan
1000 tak for din henvendelse. Jeg må desværre afslå dit tilbud. Det er første gang hun skal afsted uden sin mor:-) så jeg frygter sku lidt at det bliver for lang tid væk med en hel uge.
Jeg tror jeg tager bilen, så er der også mulighed for at køre tidligere hvis der skulle blive problemer:-)
Dert var ellers et rigtigt godt tilbud:-)
I må have en god tur
Mvh
Jan Tagesen
Rene Knudsen 15/02 2013 11:15
Hej Jan
Jeg er nødt til at spørge om din hvilken erfaring din datter har med ski og hvor dygtig hun er.
Er hun på begynder stadiet behøver i efter min mening ikke 20+ lifter og 1000 meters højdeforskel:
Jeg ville derfor nok udelukke østrig da det er en lang og dyr køre tur.
Det efterlader jo så Norge eller for den sags skyld Sverige hvad der er bedst for jer afhænger i høj grad af hvor i DK i bor.
Alternativt kunne i søge mod Tyskland, Willingen ligger 4-5 timers kørsel fra grænsen.
Er hun rimelig dreven er det en anden sag og så kunne man måske godt overveje at tage til alperne. noget af det nemmeste at komme til er Oberstdorf/Kleinwalsetal.
Rene Knudsen 15/02 2013 11:24
Ups overså at det var første gang hun skulle på ski.
I så fald holder jeg fast i at i ikke behøver sidde 12-13 timer i en bil for at komme til Østrig til et område hvor du som min. skal betale en stor sum for et liftkort du sikkert ikke får udnyttet med mindre du vil sende hende på ski skole.
Allan Madsen 10/02 2013 20:48
Hej Jan.
Jeg tager til Østrig i uge 8 med en gruppe på 18 personer.
Jeg har stadig et par ledige pladser, som i kan få billigt.
I kan komme med begge to for 8000 kroner.
Turen går til Zell am Ziller i Zillertal - Østrig.
Vi tager afsted Lørdag d. 16 Februar og kommer hjem Søndag d. 24 Februar.
Turen inkluderer bustur, indkvartering med halvpension, og liftkort til 7 dage.
Men jeg skal gerne have besked ret hurtigt, så jeg kan nå at bestille liftkortene.
Du kan evt. sende mig en mail på : allanmadsen(snabela)live.dk
eller ringe 30 20 68 02.
Vh. Allan.