Obertauern

Jenna Rubin 02/12 2007 18:27

Er der nogen der har erfraring med skiområdet i Obertauern?
Jeg er interesseret i at høre om det er godt og om der er god afterski?

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Jasenkos 02/12 2007 20:55

Sv: Obertauern

Hej, jeg var der en dag sidste år da jeg havde min rundtur i østrig. Og jeg kan huske at jeg var helt facineret af området hvordan det var bygget op om byen og pisternes kvalitet. Der lå meget sne i forhold til andre steder selvom det var en så skidt sne sesson sidste år. Ved så ikke med after ski men kan ikke forvente andet end at det er godt for der lå rigtig mange hoteller. Men ski messigt så det rigtig godt synes jeg og det er slet ikke sidste gang jeg har været der. Kan være jeg tager en hel uge der næste gang. I fed ting er at området i 2 dele men du skal ikke gå over hovedgaden, men du kan tage liften over og stå på ski idet der en bro over vejen. God rejse

Shadows 15/01 2008 10:39

Sv: Obertauern

Jeg har været i Obertauern 9 gange. Suverænt sted. Altid sne. Nemt at køre i fra pister til byen, på ski! God aftersking. Mange gode steder på pisterne hvor der spises, drikkes - tanz und stimmung ;-)
Hvis man skal købe ind til mad, hvis man f.eks. bor i lejlighed er mulighederne ikke gode. Der er et lille supermarked, og et endnu mindre. Men så man køre ned i Radstadt og handle. Meeeen, det er ned af 10 km bjergside og som kan være lukket til tider (sjældent dog)

Liftkort er dyrt, men det er det vel snart alle steder. Hoteller m.m. er dyre pga. deres beliggenhed direkte ved pisterne.

Men det er værd!

http://www.obertauern.com/

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen