Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Nicolai Paulsen 13/12 2010 16:37
Hejsa,
Er der nogen, der har et godt bud på en ski-destination til et hyggeligt “kæreste-nytår”?
Nicolai.
Peter 13/12 2010 17:24
Sv: Nytår på ski
Hej Nicolai, når du skriver "kæreste-nytår" regner jeg ikke med at I er interesseret i vildt afterski m.v.
Så jeg kan kun anbefale Schladming - mega hyggelig by og rigtig godt skiløb.
Vi var der sidste år og skal derned igen iår.
Ditte 13/12 2010 18:23
Hej Nicolai
Så vil jeg klart anbefale Serfaus området. Jeg arbejdede der sidste sæson, og min mand var nede og holde nytår, vi var i byen Fiss som er en del af området.Området er helt fantastisk, både byen Serfaus og Fiss er rigtig hyggelige, tag et kig på deres hjemmeside, det er klart et besøg værd!
Ditte
Nicolai Paulsen 13/12 2010 19:00
Fantastisk - Tak :) Er der nogen steder i byen du vil anbefale?
Ditte 14/12 2010 08:13
Hej igen!
Hvis I vil bo oppe i Serfaus, vil jeg klart anbefale Hotel Alte Schmiede, det ligger rigtig godt på hovedgaden, gå afstand til bymidten, med butikker og til liften. Der er jeg helt sikker på at de også tilbyder nytårsmiddag. Men kig på deres hjemmeside, du kan finde dem inde på byens side www.serfaus-fiss-ladis.at ellers er deres direkte side
www.alte-schmiede-serfaus.at
Hvis I så vil i byen og fejre nytåret senere er der stor fest på baren Patchi som ligger ved liften. Der ern en masse ting i byen 31.12, eks.vis løber alle skilærer i fakkeltog ned mod liften, det er super super flot, det vil jeg klar anbefale at I ser.
Hvis I vil bo nede i Fiss vil jeg anbefale Hotel Am Brunnen www.ambrunnen.at
Der er bare så hyggeligt, og uden for hotellet bliver der dannet en bar (vi hørte den slet ikke sidste år) Og der sprang vi ind i det nye år på østrigsk maner! Men i Fiss sker der også en masse rundt om i byen på de forskellige barer.
Håber du kan bruge det lidt!
Ditte
Nicolai Paulsen 15/12 2010 16:15
Super fedt :) Det kan bestemt bruges - Hvis nu det skulle være lejlighed vi gerne vil have, har du så også en god anbefaling her? Om det er Serfaus eller Fiss ved jeg ikke... Fordele/ulemper? :)
Ditte 15/12 2010 18:30
Oppe i Serfaus vil jeg anbefale jer Hochenegger, de er bare vildt søde...
Nede i Fiss er det igen Am Brunnen, de har nemlig også lejligheder!