Nytår og ski

Klaus 10/09 2012 12:01

Hej
Vi er en flok på 8-10 personer, som gerne vil prøve at holde nytår det samme sted, som vi tager på ski. Det skal helst være Italien, Frankrig eller Østrig, men andre forslag er selvfølgelig også velkomne. Hvis der er nogen, som har erfaringer med at arrangere sådanne ture, vil vi meget gerne høre om det. Det billigste er klart at foretrække for os, da vi alle er studerende.

Kommentarer:
Der er i alt 8 svar i denne forumtråd.

Ib Larsen 21/09 2012 14:03

Sv: Nytår og ski

Hej

Prøv at kontakte thinggaard rejser. De er fantastiske at rejse med, og så er de sindssyg billige.

K 21/09 2012 17:26

Hej Klaus,

Vi holder nytår/nytår på ski stort set hver eneste år, hvilket er super fedt, så jeg kan sagtens forstå at I gerne vil afsted der.

Men mig starte med at slå fast, at BILLIGT findes ikke på det tidspunkt. Det er uden sammmenligning den dyreste uger hele sæsonen...alle har ferie der, og vil derfor gerne på ski.
Så efter min mening handler det mere om at finde det rigtige sted at tage hen.

Hvis I selv har bil, eller fx vil flyve hvilket efterhånden er blevet ret billigt. (Fly og billeje kan klares for under kr. 2000 pr mand fra cph) så vil jeg klart anbefale at gå udenom rejseselskaberne...de er alt for dyre.
I Østrig, Italien og Frankrig kan man booke direkte via turistbureauernes hjemmesider, meget billigere end via et dansk rejsebureau.

Personligt tager vi i år til Sølden... Det er snesikkert, højt, hyggeligt og fede pister.
Vi giver kr. 9000 for en lejlighed til 4 personer, med to soveværelser, lige ovenfor liften - så der er ski in/out hvis der er sne ud over pisterne.

Håber svaret kan bruges.

Mvh Kenneth

Sofie Holtemann 10/09 2012 18:17

Hej :-)
Jeg skal selv afsted på ski til nytår sammen med 6 andre. Vi tager til Tjekkiet, Spindleruv Mlyn, da det både er hyggeligt og billigt. Der kan man bo godt til få penge. Og det er generelt bare billigt i Tjekkiet, både mad og drikke vare (hvis man er til det ;-))

http://www.spindleruv-mlyn.com/dk/

Hvis det er noget er du velkommen til at kontakte mig, jeg kan sagtens hjælpe med bookningen, da jeg har lidt forbindelser til nogle forskellige hoteller der :-)

Mvh. Sofie

Michael Sparlund 10/09 2012 18:44

Jeg står selv, og er ved at få en Nytårs-tur på benene. Vi er 5-8 personer, som regner med at tage til Østrig, men helt præcist hvor ved vi ikke endnu. Vi snakker om: Sölden, Saalbach, Wagrain, Bad Gastein og Zell am See.

Lige pt. er vi ved at finde ud af præcist hvor mange vi er - og så tar vi den derfra :)

Charlotte 26/11 2014 15:15

Hej alle,
Vi er et hold venner på 15 personer som skal til soelden mellem jul og nytår. Er der nogen som kan foreslå restaurant/fest til nytårsaften?
På forhånd tak for hjælpen ;)

Med venlig hilsen
Charlotte

Jesperl 28/11 2014 08:12

@ -K-

Har du link til den lejlighed i skal bo i ?

Btw, fedt i tager afsted hen over nytår, det skal prøves når ungerne bliver lidt større.

Håber i får en fed tur uanset hvor i kommer hen.

Mvh.
Jesper.

Jeanette 19/09 2012 19:46

Vi snupper Canazei = snesikkert

Philippovich 19/09 2012 20:17

Du skal nok komme med lidt mere info, så vi kan hjælpe dig.

Hvad er kravene:
-Pris
-Skiløb
-Mad
-Hotel/lejlighed

osv.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen