Nytår i Ischgl 2010/11

Maria 25/10 2010 19:53

Er der nogle der kan anbefale et sted i Ischgl at fejre nytår? Vi leder efter nytårsmiddag, fest og dans til den lyse morgen!

Kommentarer:
Der er i alt 15 svar i denne forumtråd.

Rasmus 12/11 2010 13:36

Sv: Nytår i Ischgl 2010/11

Hej Maria
Nevada er et ganske fint sted at spise :-) Rimeligt god mad, hyggeligt og stille og roligt. Priserne er selv nytårsaften ok, men stadig højere end andre aftener :-) Mange andre steder er er fastlagte menuer 100 + eur :-)

Hvis jeg skulle noget til en ok pris ville det nok også blive restauranten på nevada :-) MEN bestil bord lige meget hvor i vil spise og gerne i god tid :-) Forsøg at vælge hjemme fra og så bestil via net eller telefon eller via jeres guide.

Efter aftensmaden er der som de andre skriver en masse steder at feste - Der er meget gang i Ischgl specielt nytårsaften :-)

Hav en fed tur.
Rasmus

Maria 12/11 2010 15:23

Hej Rasmus,

Jeg tror det ender med middag på Nevada og reserveringen burde være i fuld gang, så det er rart at høre at det er et godkendt sted;)
Tusind tak for info! Jeg er sikker på det bliver et brag af en fest - og tur i det hele taget!

Kh
Maria

Maria 26/10 2010 19:32

Vi skal bo på Garni Maximilian.
Vi leder efter et sted med god mad, men det behøver ikke nødvendigvis være gourmet og 17 retter... Dog over middel på scalaen.
Der skal være fest og farver med dans på bordene osv...
Vi er mellem 12-20 personer (25-30 år)så vi skal nok få lavet en fest, hvor vi så ender. Kan nogle af de steder i nævner leve op til kravene?
Og mange tak for svar;)

Michael 27/10 2010 18:55

hej maria.jeg kan anbefale at spise på kitzloch( populært afterski-sted) som ændres til restaurant kl 20.00(god mad og stemning). efter maden er trofana arena en mulighed, et super flot diskotek med live-musik(fede bands som spiller 2-3 timer) og diskoteket kører til den lyse morgen. jeg har været i ischgl 6-7 gange de senere år og skal fejre nytår dernede med kammerat(lars) og en gruppe bekendte af ham(10-14 per, som skal bo på maximilian).vi skal bo på en anden pension. måske er det den samme gruppe mennesker du skal afsted med??? en anden restaurant som kan anbefales er "restarant nevada".lidt dyrt men godt.begge spisesteder ligger inden for 200 m fra jeres pension/lejlighed.hilsen michael

Michael 05/11 2010 21:15

hej maria.

kan du ikke give lyd fra dig(send en mail) når du/i har snakket nytår igennem.foreslår stadig at spise på kitzloch og senere tage på diskotek trofana arena(jeg kan evt booke et bord på kitzloch).

min mailaddr. michael_loevholt@hotmail.com

vi tales.michael

Maria 28/10 2010 02:22

Det er jo helt fantastisk, så mange gode idéer der kommer flyvende!

Michael - Jeg tror du har ret - vi ses i Ischgl!Og eftersom du selv skal med til festen, tager jeg dine anbefalinger for gode varer;)

Maria

Jannick Mortensen 07/11 2010 10:26

Hej
Jeg tror ikke I kan spise på Kitzloch,
jeg har være i Ischgl 3 år i træk.
De første 2 år kunne man godt spise på Kitzloch,
men sidste år lavede de ikke stedet om til spisested,
når afterskien var ved at ebbe ud.
(Der er nok flere penge i at fortsætte med at sælge øl, fremfor mad.)

Maria 08/11 2010 22:37

Tjek - Michael, jeg mailer når jeg har talt med de andre.

Jannick - tak for info! Det skal vi da så lige have undersøgt;)

Michael 11/11 2010 13:39

maria-hvis det jannick skriver er korrekt er det en god ide at booke bord på restaurant nevada lige ved jeres hotel.evt drikke et par stykker på kitzloch bagefter og senere smutte på trofana arena.

Maria 11/11 2010 15:22

Jeps, jeg tjekker med de andre;)

Jannick - kan du anbefale et sted til nytårsfest?

Jannick 11/11 2010 21:05

Hej igen.
Jeg har også spist på Nevada, super god mad.
Jeg er ikke så god til at huske navne på spisesteder,
men der er rigtig mange gode steder.
Jeg har aldrig holdt nytår på et skisportsted, så jeg ved ikke helt hvordan det foregår, altså om det er bedst at finde et godt sted og så forblive der, eller om man skal spise noget god mad (f.eks. Nevada), og så gå videre i byen. Hvis man skal videre i byen, er det nok en fordel at spise tidligt, så det er muligt at finde et sted hvor man kan komme ind, uden at der er så fyldt med folk, at man ikke kan komme ind.
Selv i uge 2-3 har jeg oplevet at nogle af afterskistederne lukker for indgangen, fordi der er helt proppet.

Brian Schlott 11/11 2010 21:22

Hejsa igen..
Find jer et godt sted at spise og hyg jer så der indtil i rykker ud i byen, derefter ville jeg være impulsiv og se hvad der sker der og her.
Lad vær med at planlægge for meget til bagefter da Ischgl er propfuld af party netop den dag også.
Har selv været der en del gange til nytår og siger jer at der er fest og farver overalt hvor i kommer frem.
Men glæd jer, for Ischgl er stedet hvor det sker fra dag et i skisæsonen til sidste dag i selvsamme sæson.
Tar selv derned til opening den 26 og ved bare af erfaring at det allerede der blir max vildt.
Hygge jer og god sæson i sneen..
Der falder i de dage her masser af pulver over Østrig.
Slotti

Rasmus 25/10 2010 20:38

Hvad søger i mere præcist?

Der er mange steder at spise og også mange steder at feste. De fleste steder laver en større og finere Nytårs menu og man kan hurtigt komme op mellem 50 og 100 eur på selve middagen :-)

Dog skal i nok forsøge at bestille plads hjemmefra, da mange steder hurtigt bliver fyldt.

De klassiske steder med meget gang i den senere kunne være Trofana Alm eller Kitzloch. Kuhstal eller Nikki Stadl ved jeg ikke helt hvor meget middag de serverer.
Man kan selvfølgelig også finde en mere almindelig restaurant og så gå videre og feste senere. Men det er vigtigt at vide om det skal være Fin gourmet eller hyggelig østrisk mad :-)

God tur
Rasmus

Slotti 25/10 2010 21:53

Hejsa.
Der er rigtig mange gode steder i Ischgl til nytår.
Kan anbefale Hotel Post som ligger midt i Ischgl.
Kanon hotel og kanon spisested.
Jeg kommer der selv igen i år til nytår.
Hvor skal i selv bo?

Maria 11/11 2010 23:59

Jubiiii!! Det bliver fantastisk!

Det lyder som om, at vi har valgt det helt rigtige sted at holde nytår!

Tusind tak for jeres indlæg! Det har hjulpet mig meget!

Kh Maria

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen