Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Grethe Bennedsen 09/02 2013 18:51
Er i dag blevet ringet op af min datter der netop er ankommet, sammen med ca 300 unge mennesker fra Fredericia, til Bad Gastein. De er på en tur arrengeret af Nortlander hvor de skulle bo på flerpersonersværelser med eget bad, de skulle have halvpension og der var liftkort med i prisen. De er ankommet i eftermiddag til et " hotel" der ikke er færdigrenoveret, i nogle værelser står toilettet på europaller og er ikke tilsluttet, der var ikke lys i lamperne , ingen dørhåndtag i dørene, ingen brandalarmer, intet køkken til ar betjene alle de unge mennesker. Baren er der som lovet, men der er intet i den og ingen til at betjene den. Jeg er vildt chokeret over at et dansk rejsebureau kan sende en så stor flok unge mennesker ned til sådan et kaos. Håber virkelig de får som fortjent.
Kim Just Andersen 11/02 2013 12:46
Sv: Nortlander
Kære Grethe
Jeg så lige dit indlæg herinde også. Jeg håber, at du vil bære over med, at jeg svarer dig med samme svar, som jeg sendte dig på facebook.
Jeg vil starte med at beklage den meget uheldige situation, vi stod i, da vi skulle tjekke din datter og hendes venner ind på deres respektive værelser, da de ankom til Bad Gastein i går.
Vi har selvfølgelig ikke haft intentioner om at sende nogen ned til værelser, som hverken er helt eller halvt færdige. Det er dog heller ikke situationen, sådan som jeg har forstået det på vores folk, der er i byen.
Der er rigtig nok nogle værelser på det pågældende hotel, som ikke var færdiggjorte, men det var dog ikke her, at din datter eller de andre skulle bo. Problemet opstod under værelsesfordelingen, hvor vi, og det må jeg være ærlig at sige, ikke var gode nok til at holde styr på, at jeres børn tjekkede ind på de værelser, der var tildelt til dem. Istedet fik de lov til bare at vælge værelser efter forgodtbefindende.
Det er vores opgave, og her var vi bare ikke skarpe nok - det er selvfølgelig noget, vi vil tage ved lære af, så det ikke gentager sig i fremtiden.
Vi gør i øjeblikket alt for at løse situationen, så din datter og hendes venner, på trods af den uheldige start, får en god skiferie alligevel.
Vi er ydermere i gang med at se på, hvad vi kan gøre for dem , som ikke har fået et værelse, som lever op til beskrivelsen hjemmefra.
Hvis du har spørgsmål eller af andre årsager vil i kontakt med os, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf: 70 10 50 95 eller på mail: nortlander@nortlander.dk, så skal vi gøre vores bedste for, at du får svar med det samme.
Med venlig hilsen
Nortlander Ski Tours //Kim
Grethe Bennedsen 12/02 2013 09:21
Sv: Nortlander
Min datter har fået et værelse med lås på nu, men der er stadig så vidt jeg er orienteret unge dernede der ikke har ordentlige forhold, i det hele taget er der ikke ret meget af hvad der er beskrevet i rejsebeskrivelsen som bureauet lever op til på denne tur.
Jens Lund 12/02 2013 14:25
Sv: Nortlander
Det var da træls at høre!
Vi må håbe hun får en god tur alligevel!
Heldigvis er hotellet jo ikke det sted man bruger det meste af sin tid! Men det er da for dårligt at det basale ikke er i orden!
Jeg håber Nortlander har styr på det når jeg tjekker ind i Sestriere på lørdag! (Det ser pt. ikke så heldigt ud for dem med deres ungdomsture på trustpilot!)
Søren Stephansen 13/02 2013 14:00
Sv: Nortlander
Jeg er selv afsted med Nortlander og vil gerne lige kommentere på det ovenstående. For det første så havde Nortlander, som tidligere skrevet, overhovedet ikke styr på værelserne. Dog var det ikke os selv som valgte hvor vi skulle bo, men derimod Nortlander som blandede den forudplanlagte værelsesfordeling. Altså var det ikke vores egen skyld at vi flyttede ind på værelser som manglede belysning, røgalarmer, toiletter og ikke mindst en lås på døren. Der kom dog forholdsvist hurtigt styr på problemet med lås på værelserne og de fleste værelser har fået sat en hængelås på ydersiden.
Jeg vil dog gerne understrege at jeg overhovedet ikke er tilfreds med Nortlander og den rejse som de har solgt mig. Jeg forstår ikke hvordan man kan sende unge mennesker ned på et hotel der er i sådan en ringe tilstand. Hvordan et rejsebureau med bare en lille smule respekt for sig selv kan finde på at snyde os på det groveste er mig uforståeligt. Nortlander har solgt mig en pakkerejse hvor halvdelen af det lovede ikke eksisterer. Jeg kan ihvertfald ikke finde skiudlejningen på hotellet, saunaen som skulle være her, diskoteket, wellness rummet, fællesrummet med fladskærmstv'et, poolbordene, bordfoldboldbordet eller et skab hvor man kan låse sine ski inde. Der er så mange problemer hernede at det er umuligt at danne sig et overblik.
Og nu kan jeg jo læse at du (kim fra Nortlander) skriver at i gør alt for at give os en god skiferie alligevel. Jeg kan ikke se hvad i har gjort for at hjælpe os udover at udnytte os, stjæle vores penge og sælge os noget som aldrig har eksisteret - i opfører jer fanme næsten ligesom Stein Bagger.
Hvis i vil kontakte mig så er i velkommen til at ringe til mig på +45 28 92 27 70 - så skal jeg nok fortælle jer hvordan det er at bo under så kummerlige forhold.
Allan Madsen 10/02 2013 20:53
Sv: Nortlander
Jeg håber de trods alt får en tålelig tur.
Og så er der vist arbejde til rejseankenævnet bagefter.
Sørg for masser af billeddokumentation, og sørg for at sende en officiel klage til Nortlander med det samme.
Vh. Allan Madsen.