Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Claus 30/01 2003 21:01
Hejsa
Vi er 4 unge mennesker som skal 5 dage til norge i uge 11.
Spørgsmålet er om vi skal tage til Geilo, hemsedall eller trysil. Vi har været i frankrig mange gange og vil vide hvor vi får mest udfordring for pengene, da vi er habile skiløbere.
Håber på nogle brugelige svar
Mvh Claus
Ivan Rafn 30/01 2003 22:00
Sv: Norge???
Jeg har været i Hemsedal 2 x 1 uge og i Trysil 1 x 3 dage.
4 unge mennesker, - hmm... -; Trysil.
Trysil har det hele: Et lækkert sort pisteområde, inklusive pukkelpist og Eksperten som har et 45 grader stykke, Half Pipe mv., samt skiløb til døren.
Ulemper:
- Ikke specielt højt, men ok.
- Dyrt i terrænget (burger, fritter og Cola: 97 NKr.)
- Elendigt supermarked ved skicenteret (man skal til byen hvis man skal have andet end piza og Cola).
- Dårlig skibus; Kører kun 1 gang i timen, sidste afgang kl. 16:00, i højsæsonnen kl. 17:00.
God tur
carsten 31/01 2003 18:03
Har du overvejet Hafjell og Kvittfjell
Der er vist ikke nogen steder man får en større faldhøjde i norden. I Kvittfjell har de mig bekendt verdens stejleste piste! det er slutningen på deres World Cup stytløbsbakke.
Der er nok flere pister i Trysil, men de er helt sikkert ikke alle lige sjove. Jeg ville tage til Hafjell og Hemsedal
Anette 03/02 2003 16:04
Jeg ville tage til Hemsedal - der er et godt sammenhængende skiområde, virkelig godt liftsystem og masser af muligheder for fed off piste - spørg efter "Gummiskogen";-)
Nattelivet er kun noget at skrive hjem om i weekenderne hvor en stor del af Oslo's unge, smarte og rige tager til Hemsedal.
Go' tur!