Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Anders G. Zuschlag 18/10 2013 18:21
Hej.
Grundet manglende kapital, har jeg været nødsaget til at tage med mine forældre på skiferie i år. Det er som sådan fint nok, men de er Urtekram-fjällräv-langrend-segmentet hvilket vil sige at jeg skulle stå alene i det alpine skisportområde, hvilket bliver lidt kedeligt efter 2 dage.
det er så her i kommer ind i billedet. er der nogle skibumser/ferie-folk der er interesseret i at stå med mig?
lidt om mig selv. Jeg er 22 år og læser Medievidenskab på SDU Odense. Jeg var skibums i St. Anton am Arlberg en sæson fra 2011-2012, hvor jeg primært kørte off pist (på snowboard), men jeg kan også hygge mig i parken.
håber at høre fra jeg
Anders.