Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Brian 31/10 2007 17:08
Jeg overvejer at tage på en mini-skiferie fra onsdag til søndag i uge 7 næste år. Men jeg har svært ved at gennemskue priserne i forhold til at vi rejser en voksen og 1 barn (7 år). Alle priser er for 2 pers eller flere.
Er der nogen der har erfaringer med at rejse 1 voksen/1 barn. Hvor finder jeg et rejsebureau som henvender sig til det, så man ikke skal betale fuld pris for os begge???
Ligeledes, er der nogen der kan anbefale et sted der har onsdag til søndag som udbud??? Vi rejser gerne med tog???
Hilsen
Brian
Troels 31/10 2007 22:23
Sv: Mini-skiferie i uge 7 (2008)
Hej Brian
Højmark har single m. barn ture til østrig i 4 dage - jeg ved ikke om det også gælder i uge 7. Tit er der ikke korte ture i uge 7 fordi det er højsæson.
Jeg har også lige set Thinggaard avertere med billige flyture til Branäs i sverige - fra både Billund og Kastrup.
Endelig kan man jo prøve om man kan få en billet på nattoget til Munchen www.db.de - specielt på en onsdag skulle der være gode muligheder for en af de billige billetter. Fra Munchen er man på få timer i f. eks. Söll, Westendof, Zillertal med toget. så mangler man bare at booke et godt gasthof på f.eks www.bergfex.dk
mvh troels
Stig Holt Petersen 06/01 2008 18:56
Sv: Mini-skiferie i uge 7 (2008)
Hej Brian
Jeg står med næste samme problem. Vi er bare et par, der gerne vil afsted der d. 13/2-08 - 17-2-08. Som det ser ud for os, har vi fri også om mandagen.
Jeg har virkelig heller ikke kunne finde nogle udbydere i denne kategori. Ski1 har deres Miniferier, men de er ikke at opspore i uge 7.
Har du fundet noget?
Mvh. Stig Holt Petersen