Mangler sted at bo.

Mikkel 10/01 2012 14:20

Hej,

Vi er en gruppe på 9 og planlagt tur sydpå, men kan ikke rigtig finde et sted at bo. Problemet er vi kun overnatter 3 dage, og de fleste steder vil kun acceptere en hel uges booking. (søndag til søndag).

Vi vil gerne til Østrig (Ischgl, Sölden, St. Anton, Wagrain eller andet lign. sted).

Er der nogen der kan hjælpe med lejlighed / værelser fra 9. Feb. til 12. Feb. (9 personer).

Håber der er nogen der kan hjælpe.

VI SKAL AFSTED I ÅR.

Pft.

Mikkel

Kommentarer:
Der er i alt 1 svar i denne forumtråd.

Johnc 10/01 2012 20:56

Sv: Mangler sted at bo.

Selvfølgelig skal I afsted.
er selv på flere korte ophold i løbet af en sæsonen. Det kan, som du selv har erfaret, være vanskeligt at finde korte ture via rejseselskaber.
Jeg går altid ind på en destinations egen hjemmeside og søger selv ophold herfra. Søger altid på pensioner og hos private udbydere af værelser. Alternativt kan du tage kontakt til den lokale turistinfo.og bede dem hjælpe med overnatningsmuligheder. Jeg har endnu aldrig oplevet ikke at finde noget, om ikke andet så i Saalbach som jeg besøger min. en gang hvert år. Så... find en/flere destination. Søg på deres hjemmesider. Jeres største problem er måsken antallet af personer. I kan evt. dele jer i to grupper med hver sit opholdssted.

Ønsker Jer en rigtig tur.

Mvh.
Johnc

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen