Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Anne Mikkelsen 28/11 2014 09:19
Jeg har bare lige brug for at høre, om der er nogen som jeg, der er bekymret for den manglende sne i Østrig og om der ER grund til bekymring??
Vi skal til Flachau i uge 7 og kan se på diverse webcam's, at der stort set ikke er meget der ligner sne.
Carsten Hansen 28/11 2014 14:44
Sv: Manglende sne :(
Hej Anne
Det vil jeg ikke være nervøs over, når det er uge 7 . Jeg har ca. 15 gange været på uge 3 tur. Der har altid været sne, i et godt log , på Flachau og Wagrain. På Annaberg har det været op og ned med sne laget.
Fint sted, håber der falder mere sne snart.
Carsten