Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Peter N Christensen 18/08 2009 14:10
Vi er 4 familier 8 voksne og 8 børn som planlægger vores næste ski ferie til Livigno eller Canazei - MEN vi vil gerne bo sammen i en eller 2 store lejligheder hvor vi har mulihed for at hygge sammen og spise sammen alle mand! - er der nogen som kan anbefale lejligheder/huses/chalets i nogen af de nævnte områder?
Jørgen 06/09 2009 22:28
Sv: Livigno / Canazei 2010
Hej Kim
Hvad er webadressen på turistkontoret i Livigno, jeg synes den er svær at google...
Hilsen Jørgen
Kim Pedersen 08/09 2009 22:03
Hej Jørgen
Det er livigno.eu
Håber du finder det, og go´tur
Kim
Peter 19/08 2009 09:38
Hej Peter,
Mig bekendt er der ikke så store boliger i hverken Livigno eller Canazei.(Har selv været på udkig efter noget lignende).
Vi har fundet nogle lejligheder i Campitello ved Canazei. Lejl. Vila Placidia på torvet. På 3. sal er der 4 forholdsvis rummelige lejl. til hhv. 4,5,6 og 8 pers. 3 af disse kan forbindes med "connecting doors".
Dette giver mange kombinationsmuligheder. Se mere på www.agenziagrunwald.com. De taler både tysk og engelsk.
Hilsen
Peter
Christian Kerstens 19/08 2009 12:52
Hej Peter,
Jeg skriver til dig som ansat på et skirejsebureau.
Vi har faktisk 2 store lejligheder på hver 100 m2 tæt på liften i Canazei, som hedder Casa Mesdi, hvor der er plads til 8 personer i hver. Hvis det kunne være interessant, så bare send mig en mail.
Mange hilsner
Christian
Kim Pedersen 21/08 2009 16:54
Hej peter
Jeg vil foreslå at i kontakter turistkontoret i livigno og bestiller der direkte, har selv gjort det 2 gange, og det fungere :)
Go´tur
kim