Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Ole 21/12 2011 09:40
hej
er der nogle som er i livigno i disse dage, hvis der er kan i så ikke lige give en melding omkring vejr og sne
god jul ole
Ole 21/12 2011 14:06
Sv: livigno
hej arne
den hjemmeside ser jeg på næsten hver dag, jeg er mere interesseret i informationer set med skiløber øjne,så som hvor meget sne er der i området, hvor mange pister er åben, og hvordan er kvaliteten af løjperne, jeg var der sidste jul, og det var først hen imod nytår, at pister blev rigtig plejet
men ellers tak
ole
Arne Laursen 21/12 2011 14:33
Hej Ole.
Ok.
Jeg kører selv med familien til Livigno til uge 5 og regner da med perfekte forhold til den tid ;-)
Søren Højgaard 22/12 2011 10:51
Hej,
hvis du er på Facebook, så prøv at søge Skilivigno.dk
Tror ikke det bliver mere opdateret end som så ;O)
P.s.m 25/12 2011 23:07
Status for den sidste ugens tid her fra Livigno:
Har været her siden den 17. dec og vejret har virkelig været afvekslende.
Masser af sol de første dage, derefter meget snefald, meget vind og skyerne hang langt nede i dalen. Især den 23. dec og i dag den 25. dec super flot solskinsvejr. Sneen har været god og næsten ingen mennesker på pisterne.Dog har alle lifter og pister ikke været åbne - men man kan se de arbejder hårdt på sagen.
Det har været første besøg i Livigno for vores familie ( 4 børn i alderen 8 - 17)og det har været en virkelig god oplevelse. Skibusser der kører hele tiden,ingen kø ved lifterne og lutter gode oplevelser.
Desuden har vi været i aquawellnessparken.....speciel oplevelse, ingen mennesker, masser af pools, forholdsvis dyrt og alligevel ret fedt og et godt alternativ til skiløbet.