Kim 28/10 2009 18:01

Vi er nogle drenge, som overvejer at besøge Livigno i uge 4.
Derfor ville jeg høre om stedet kan anbefales?

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Skiallover 04/11 2009 18:07

Sv: Livigno

Hov Danni, godt nok er Livigno børnevenligt, men det er altså mest kendt for sin afterski, og vilde fester til langt ud på natten pga. den billige spiritus,110km pister er rigeligt som udfordring, specielt hvis man har tømmermænd, mig bekendt er Livigno det eneste sted hvor der er rigtigt strip på et enkelt afterskisted..børnevenligt? alsidigt vil jeg sige

Thomas 28/10 2009 19:16

Hej Kim

Livigno kan bestemt anbefales. Dog er stedet jo ikke voldsomt stort, så hvis I er habile skiløbere kommer I hurtig rundt. Hvis I er boardere, er der 2 store funparks at boltre sig i.

Med hensyn til party party, så er det jo toldfrit, hvilket giver sig til udtryk i meget billige alkohol-priser. Og DET kan jo opveje det meste :)

Og maden er jo italiensk, hvilket - i mine øjne - er en stor fordel i forhold til Østrig og Frankrig. Og igen til fornuftige priser pga. det toldfrie.

Rigtig god tur :)

Mange hilsener
Thomas

Danni Jacobsen 29/10 2009 01:15

Hej Kim

Som Uhskov siger, kan livigno bedst beskrives med:

Sol - Sne - Selvtilidspister - sprut & en masse smukke mennesker :)

Livigno er mest kendt som et børnefamilie sted, men derfor som Thomas siger er der parker, så freestylerne kan også hygge.

Men nu er Livigno jo mest kendt for at være toldfrit, så mon ikke at der skal kunne holdes en billig ferie her, og måske få lidt billigt med hjem :)

Charmerende og hyggelig by med små hyggelige cafeer samt gode restauranter.

Dog skal det siges der er ikke så meget stejlt skiløb og en del af lifterne er noget gammel ****

Håber du kunne bruge mit svar
Rigtig god skiferie

Med venlig hilsen

Danni Jacobsen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen