Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Rasmsu T Christensen 22/09 2005 14:27
Jeg er i gang med at boke årets skiferie men
er meget i tvivl om hvilke lejligheder der ligger
godt placeret i ischgl.. ind til vider har vi en
lejlighed der hedder apart-maximilian i kikkerten.
er der nogen der har været der et par gange som kender den?
På Forhånd Tak
Rasmus
Peter Eskelund 07/10 2005 14:38
Sv: Lejligheder I Ischgl?
Hejsa
Har selv været i Ischgl de sidste par år.
Sidste år boede vi ved Hotel Villa Mark, som ligger lige ovenfor bageren eller blot 75 m fra Post Hotel. Det fås faktisk ikke meget mere centralt i forhold til Afterski (Kuhstall og Trofana Alm) og Silveretta Bahnen og/eller de 2 andre (igennem tunnelen via rullefortovet)
Lejligheden var superlækker (ca. 2200 Dkr pr. mand/uge) med alle faciliteter og familien der ejede stedet var super hyggelige/flinke.
Hvad angår søgning af lejligheder/værelser kan jeg klart anbefale at sende en e-mail til turistbureauet i Ischgl, hvor du specificerer dine ønsker med antal personer, dato og beliggenhed mv. - så vil de i løbet af en 1-4 timer sende dig en komplet liste over hvad der er ledigt i Ischgl. Så kan du jo via det interaktive kort på www.ischgl.com selv finde ud af hvor de ligger og derefter ringe/maile og reservere..
Du kan finde turistbureauets e-mail adresse på Ischgl.com
Go fornøjelse !!
Laust Bjerg 28/09 2005 19:06
Jeg er også interesseret i at finde en lejlighed i Ischgl.
Er det muligt at få flere navne på gode steder? eller henvisninger til hjemmesider hvor der er bedre søgemuligheder end på Ischgl´s egen hjemmeside, der er elendig..
//Laust Bjerg
Ivan Rafn 22/09 2005 19:37
Har ikke boet i Maximilian, men jeg kan se at den ligger helt perfekt; 2 min. fra Niki Stadl og Kitzloch, og 5 min. fra Pardatschgrat-banen. Kan ikke være meget bedre.
Niki Stadl og Kitzloch er afterski, hvor man tager ind direkte fra pisten, med støvlerne på.
De har åbent til 20:00, hvor de bliver lavet til restaurenter.
I kan så gå hjem og skifte til alm. fodtøj, og så gå ned i midtbyen, hvor der er mega-afterski hele natten.
Der er ca. 10 min. gang til midtbyen, igennem tunellen.
God tur