Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Jakob Kremmer 01/08 2013 14:46
Hej derude
Vi er to kammerater der søger et sted at bo i vintersæsonen 2013/14 i Val Thorens
Er der nogle der har erfaringer med at leje lejligheder netop i Val Thorens?
Det samme gælder job, hvis der er nogle der har kontakter.
Vi søger de fleste slags job, men primært i bar/restuarantbrancen.
Nogle der har prøvet det eller ved hvordan man skal håndtere det.
Mvh Jakob Kremmer
2871 8030
Kremmerjakob@gmail.com
Rasmus Lykke Mortensen 21/08 2013 14:17
Sv: Lejlighed i Val Thorens i sæsonen 13/14
Hej Jakob
Jeg var på sæson sidste år i Whistler og arbejder nu i det firma jeg lejede min bolig af sidste år. Det hedder Season Housing, ved ikke om du kender det, men vi råder over nogle virkelig fede lejligheder i Val Thorens. Det er et cool koncept hvor der er nogle andre end jer der ordner alt det kedelige, så i kan fokusere på at nyde jeres sæson. Derudover vil jeg meget gerne vejlede jer mht. job og hvad i ellers skal have ordnet før i tager af sted. Hvis i er interesserede kan i fange mig her på siden eller på rasmus@seasonhousing.com
Venlig hilsen Rasmus