Line 09/01 2010 21:05

Hej.
Vi er en familie på 6 personer som står meget kraftigt og mangler en lejlighed/hytte i uge 7 helst i Ischgl/Kappl. Prisen skulle helst ikke ramme de 12.000 for os alle. Er der nogle der kan hjælpe med et tip eller lign.?!

Hilsen
Line

Kommentarer:
Der er i alt 9 svar i denne forumtråd.

Soren Hegaard 10/01 2010 10:10

Sv: Lejlighed

Undskyld, forkert link. Prov http://www.dwellan.at/at/5/4700_de.html

Line 10/01 2010 13:09

Hej.

Tusind tak for jeres indlæg. Jeg er i fuld gang med at kigge på lejligheder i Galtür.

Lejligheden i Ski-amade, hvilket ski-område ligger den i? Vi han kun være i Ischgl så er meget interesseret i at høre om andre muligheder.

Hilsen
Line.

Line 10/01 2010 13:27

Hej igen.

Vi er i øvrigt også meget åbne overfor 2 lejlighed som ligger tæt på hinanden.

Søren, jeg har været inde og kigge på hjemmesiden og kan se du også har noget i Kappl og Ischgl. Men kan ikke se om det er ledigt i uge 7 og til hvilke priser. Har du noget i området omkring Ischgl? Vi kører gerne selv i bil til skiområdet..

- Line

Soren Hegaard 10/01 2010 13:57

Ski-Amade er et skiomraade. Det bestaar bla. af Altenmarkr-Zauchensee, Radstadt, Flachau, Alpendorf og Wagrain mm. 860 piste km og masser af sne i ojeblikket. Kom hjem for 3 dage siden.

Peter Hermansen 10/01 2010 19:46

Hey Søren!

Vi er en flok på en 6-8 stykker der skal afsted i uge 9, så ville derfor hører om din lejlighed var ledig der, og skulle hører om det kunne passe at prisen kun er 660 euro?

mvh
Peter Hermansen

Dorte 10/01 2010 19:48

hejsa jeg har også været inde på din side og se på lejligheden,men hvordan er senge pladserne fordelt..jeg kunne godt være interesseret vi er 7 personer Dorte

Soren Hegaard 11/01 2010 01:47

Skriv lige til mig paa soren@hegaard.com, da det ikke var meningen det her skulle vaerer en annonce, men bare en hjaelp til nogle der var lidt sent ude.

Ole Nielsen 09/01 2010 22:13

Hej Line,

Nu gider jeg ikke rode rundt på hjemmesiden efter en ledig lejlighed, men et rigtigt godt tip til dig er i stedet at se efter en lejlighed i byen Gältur som ligger lidt længere inde i dalen, ca. lige så langt fra Ischgl som Kappl.

Galtür har jeg indtryk af at være relativ ukendt for os danskere, med det er synd, for det er et dejligt sted der ligger utroligt smukt for enden af dalen.

Liftkortet til Ischgl gælder desuden til Galtür, Kappl og See + skibusser derimellem, men der kan købes et billigere liftkort til det lokale område i Galtür der faktisk er helt OK.

Se evt. Thomas Uhrskovs mening http://www.youtube.com/watch?v=iYU8WcZ9jAA

Priserne for en lejlighed i uge 7 ligger omkring 7000

Soren Hegaard 10/01 2010 07:41

Hej Line.
Vi har en ny lejlighed i Ski-Amade (6-8 personer), som i ojeblikket er ledig i uge 7. Send mig en mail hvis det har interesse (eller se http://www.dwellan.at/at/5/4698_de.html).
Soren.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen