Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse annoncer og analysere vores trafik. Ved at klikke på ”Accepter alle” giver du samtykke til alle cookies. Hvis du ønsker at justere dine præferencer, kan du klikke på ”Indstillinger”. Du kan læse mere i vores privatlivspolitik.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse, vise relevant indhold og forstå, hvordan vores hjemmeside bruges. Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine indstillinger nedenfor.
Vær opmærksom på, at visse funktioner på hjemmesiden muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du fravælger visse cookies.
Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Tyskland
Weekendski
Martin Sørensen 03/01 2012 21:58
Jeg har bestilt rejse sammen med et par venner, vi er 3 piger og 2 drenge fordelt på 2mands-værelser så jeg har en ledig seng jeg gerne vil fylde ud for at spare penge.
Leder efter en på omkring min alder 23år.
Dato: 29.01.2012-05.02.2012
Jeg flyver derned og så forleden, at der stadig er flybiletter til omkring 1500,- (CPHMilano)
Jeg kører snowboard. Primært snowpark og offpist, vi kan sagtens stå sammen i snowpark, men offpist gider jeg ikke vente på noobs :) Har stået ca 1uge om året siden jeg var 18. Er ikke pro, men er bestemt ikke begynder.
ps. Du må ikke snorke!! :P
kontakt: her eller msorensenmail@gmail.com